Onze zoon is over 2 weekjes dan echt alweer 1 jaar oud. We weten nog van onze dochtertjes dat ze de eerste verjaardag maar half meekrijgen en het papier scheuren veeeeel leuker vinden dan hun daadwerkelijke kado Toch willen we natuurlijk wel wat leuks voor hem kopen, het liefst alles van 1 serie zodat hij zich daar optimaal mee kan vermaken. Bij onze meiden kwam iedereen met iets van een andere speelgoedserie aan, en aan al die aparte dingen hadden we weinig dus het ging of terug naar de winkel of naar zolder zodat we konden afwisselen. zonde eigenlijk.... We krijgen nu dus de vraag wat men moet kopen voor onze zoon, en wij twijfelen uit deze 3. Help!!! - Toet toet auto's [Staat bij mij op nummer 1, veel uitbreidingen, leerzaam en zoonlief is nu al dol op auto's dus die gaat dit fan-tas-tisch vinden] - Little people [Schijnt volgens vrienden heel leuk te zijn] - Duplo [Hij heeft de bak duplo blokjes met een paar verdwaalde beesten erin al van onze dochtertjes gekregen, hij kan/doet er alleen nog niets mee..] Ik ga dus voor Toet toet, VL voor Duplo, ondanks dat onze zoon er nog niet naar omkijkt en al helemaal niet snapt wat je er in godsnaam mee moet doen. Dus kom maar op met jullie mening ik voeg een polletje doe!
Ik zou gaan voor de toet toet. Voor duplo is hij nog te klein, dat snappen ze volgens mij pas echt met 2 a 3 jaar. Dus zonde van het geld. Mijn buurjongetjes hebben het ook en spelen er uren mee. De jongste is inmiddels 2,5 en hem heb ik voor zijn verjaardag ook een toettoet gegeven. Het moest gelijk uitgeprobeerd worden. De doos werd open gescheurd en we hebben hem de rest van de middag niet meer gezien. Duplo vind hij vooral bij ons thuis leuk. Maar bij zijn eigen thuis speelt hij nooit met duplo. Bovendien zou ik dat gewoon van mp afhalen. Worden vaak grote partijen voor niet zoveel geld aangeboden. Toevoeging: Mijn middelste had little people, dat ligt (ze is inmiddels bijna 9) al 8 jaar als nieuw in haar kamer. Ze heeft er nooit naar omgekeken, vond het niet leuk.
Zeker toet toet auto's. Daar kan hij nu al echt wat mee. Met die lichtjes en geluidjes en rondrijden en zo. En dan doe je voor zijn tweede verjaardag gewoon duplo. Daar kan hij nog jaren mee vooruit. Heel slim om gewoon van 1 serie iets te vragen. Kan de familie dat ook mooi geven en heeft hij daar dan een mooie verzameling van. Veel beter dan al die losse dingen van steeds een ander soort.
Absoluut toet toet! Was hier ook het cadeau voor zoontjes eerste verjaardag en er wordt nog steeds bijna dagelijks mee gespeeld!
Duplo, mijn zoontje speelde daar al voor hij 1 werd leuk mee en dat is tot een paar maanden geleden nog heel erg in trek geweest. Nu is hij meer met gewone lego aan het bouwen en Kapla.
Toet toet, zeker weten! Alhoewel ons zoontje ook een doosje duplo had gehad en daar ook direct gek mee was en veel mee speelde en nog steeds.
a toet toet mijn zoontje heeft een paar weken geleden de garage gehad en we gaan als hij jarig is nog meer vragen hij wordt 2 maar duplo snap hij ook niet echt.. nu soms een paar blokjes op elkaar maar verder niet
Zoonlief heeft met zijn 1e verjaardag alles van Toet Toet gehad. Erg leuk! Hij heeft ook al redelijk wat van Little People (garage, boerderij, kasteel, racebaan) en Duplo. Toet Toet en garage & racebaan van Little People vind hij het leukst en met de Duplo speelt hij ook al wat (hij is nu bijna 18 maanden).
De auto's, voor de andere dingen naar mijn mening nog te jong. Als ik naar mijn dochter kijk, kan ze meer met de auto's dan met duplo.
Ik ben hier gestart met duplo... Hij probeert al te bouwen. Toet toet vind ik leuk. Maar is naar mijn mening een hyve en over tijdje kijken ze er niet meer naar om. Duplo blijft tijdloos
Duplo. Ik heb hier de hele toet toet set staan en geloof me als ze eenmaal door hebben hoe alles aan en uit moet wordt je gillend gek. Daarbij is Duplo iets tijdloos en toet toet een hype.
Wij gaan voor de duplo omdat ik gestoord wordt van die hysterische toet toet geluidjes Dochter vind het geweldig om dingen in en uit een doos/bak te doen dus dat kan ze dan mooi met de duplo doen
toet toet had hij hier al voor zijn verjaardag en speelde er toen al leuk mee. hij is dol op auto's, intussen is er ook duplo in huis...maar daar zoekt hij de auto's uit en gaat daarmee rijden... toet toet zou ik dus doen.
Duplo!! Konden ze hier al vrij snel en die toettoet vind ik een vreselijk hysterisch ding. Little people is ook heel leuk. wij hebben een houten garage gegeven.
Wij hebben alledrie. Van toettoet hebben we de brandweerkazerne en wat wegdelen. Dat vind ze leuk, maar niet voor heel lang. En zelf word ik knettergek van die liedjes en ik vind het irritant dat die autootjes vanuit zichzelf geluid maken ipv actie-reactie. Ik zie eerlijk gezegd ook niet wat er zo leerzaam aan is ( ten opzichte van ander speelgoed bedoel ik dan. Ik snap wel dat het spelen op zich goed is voor motoriek etc.). Voor haar eerste verjaardag hebben we de Little people boerderij gegeven en duplo gevraagd. Ze speelt nu met allebei heel erg veel. De boerderij was meteen een hit. Op alle knopjes drukken en met de poppetjes spelen. Duplo speelt ze ook al lief mee en begint ze nu ook echt mee te bouwen. Ik heb op Little People gestemd omdat mijn dochter daar echt meteen mee kon spelen en er ook van leert. In ieder geval dat de koe boe zegt etc Anders Duplo. Misschien nog even wachten, maar daar kunnen ze wel jaren mee spelen.