Wij hebben van sm bij de geboorte een armbandje gekregen. Nu past ze hem goed maar als de hem om heeft trekt en sabbelt ze er steeds aan. Wij hebben haar een klein ringetje gekocht (doen we nog niet om), maar lieten we zien en ze vroeg naar haar armbandje. Ik zei dat we die nog niet om doen omdat ze daar aan trekt en sabbelt, ze keek me aan van na doen hem gewoon om! Wanneer hebben jullie je kleine een armbandje om gedaan? Onze Dame is dik 8 maand.
vanaf 3-4 maanden of. en hij blijft ook ok. dus niet af en toe aan. het is nu ook een gewoonte en ze kijkt er niet naar om.
Hier ook gelijk omgedaan. In de bijt en sabbel periode heel even af gedaan (1 week) daarna op een onbewaakt moment om. Ze kijkt er nu niet meer naar. Het hoort gewoon bij haar.
Hier was het armbandje eerst te groot vanaf een maand of 3 om en hij heeft hem nog om. Geen probleem.
Mijn dochter draagt een armbandje sinds ze 2 maanden is (niet dagelijks). Maar ze sabbelt er niet aan. Ik doe hem ook altijd af als ze gaat slapen, dus als ze hem draagt is het wel onder toezicht.
Hier vanaf 4 dagen oud. Nooit afgehad, behalve toen ie een keer gebroken was. Ze komt er eigenlijk nooit aan, ze weet niet beter.. Ik weet niet wat voor armbandje je hebt, maar ik zou het gewoon proberen. Of gaat hij echt heel snel los? Probeer haar af te leren om er aan te zitten en leid haar dan af. Bij haar slaapjes kun je hem eventueel af doen..
Vanaf ongeveer 3 maanden. Ze heeft het nog nooit in de gaten gehad. Ringetje lijkt me ook superlief staan, maar zie nooit zulke kleine maatjes. Waar heb je de jouwe gekocht?
Hier vanaf 2 maanden, daarvoor was hij nog te groot. Ze merkt het niet volgens mij, ze heeft hem altijd om
Hier vanaf een maandje denk ik omgedaan en nooit meer afgedaan. Hij is nog nooit los gegaan. Hij heeft een zilver armbandje.
Dochter draagt een armbandje sinds ze twee weken was. Ze heeft er nog nooit aan gezeten en heeft hem altijd om. Ik vraag me wel af hoe lang ze hem nog om kan met haar spekarmpjes
Mijn dochter heeft een armbandje om sinds ze 1 dag oud is, heeft hem altijd om, is alleen afgeweest met de newbornshoot met 12 dagen. Ze zit er nooit aan, en hopelijk blijft dat ook zo.
ik heb een zilver armbandje gehad met bedeltjes, maar dat vind ik toch wel een beetje eng dat ze op die bedeltjes bijt en het inslikt.... dus heb het niet aangedurfd. ringetje heb ik nog van mezelf liggen, maar is nog iets te groot
Is het een zilver armbandje? Hier konden ze het armbandje verlengen bij de juwelier door er een stukje aan te maken. Supermooi geworden en ze draagt hem nu dus nog steeds! Hier is het een armbandje met naamplaatje en zonder bedeltjes. Mijn dochter heeft hem dus vanaf 4 dagen oud met badderen en slapen altijd om (gehad). Op de creche moest ik wel iets tekenen dat als ze er in zou stikken, het mijn eigen schuld was maar ze leeft nog steeds. Op de meeste kdv-en mogen kids ze niet om..
Op het kinderdagverblijf hebben ze er nog nooit iets over gezegd en ik heb ook niets hoeven tekenen . Dat verlengen vind ik een goede tip, dankjewel! Mijn dochter heeft ook een zilveren armbandje met naamplaatje. Binnenkort maar naar de juwelier, want ik denk dat het armbandje niet lang meer gaat passen. TS, weet je na al deze reacties wat je gaat doen? Toch nog een keer proberen of ze er na een tijdje dragen wel afblijft?
Dank jullie voor de reacties, het is een zilveren armbandje met een naamplaatje. Wij hadden hem niet gelijk om gedaan omdat hij te groot was (je kan hem op twee standen doen). En daarna had ze zulke spek armpjes dat de armand daar tussen ging zitten. Nu zit het goed. Ga het proberen eerst overdag kijken wat ze doet!
Wij hebben ook een armbandje besteld voor onze dochter, vind het altijd zo schattig staan. Ben benieuwd of ze er hier af zal blijven.. momenteel gaat uiteraard alles gelijk richting mond Maar haarbandjes en speldjes laat ze wel zitten.