Hoi, Ik zit met twee verschillende vraagjes. Regelmatig kom ik bij de huisarts om urine te laten controleren op blaasontsteking. Vanmorgen ook weer, en gelukkig was het schoon. Echter, zo nu en dan krijg ik buikpijn aan de voorkant, onderkant. Ik heb niet echt het idee dat dit bandenpijn is, voelt meer als een zeurende menstruatiepijn, precies aan de voorkant. Enig idee wat dit is en of ik contact op moet nemen me mijn verloskundige? Volgende maand zal ik naar de tandarts om gaatjes te vullen, maar kan ik gewoon een verdoving nemen zonder dat dit gevolgen heeft voor de baby? Lieve groetjes
Goedemiddag, de pijn die je voelt kan ook afkomen van je bekken. Ook dit kan een zeurende pijn geven. Belangrijk is om dit te bespreken met je eigen verloskundige of gynaecoloog. Indien het vermoeden bestaat dat het om bekkenklachten gaat, zal je vaak verwezen worden naar een fysiotherapeut. Verdoving van de tandarts mag je krijgen in de zwangerschap. Geef wel aan dat je zwanger bent (waarschijnlijk ziet de tandarts het wel), zodat de juiste verdoving wordt gebruikt in de juiste dosering. Succes! Groetjes Monique