ja hoor...geen twijfel over mogelijk... proficiat. Hoop voor jullie dat deze zwangerschap goed zal verlopen, maar denk wel dat jullie goed onder controle zullen blijven na de laatste ervaring
jullie hebben toch zowel een zw. test als een ovutest gebruikt. Op de zw. test is een duidelijke streep te zien. Mss is het leuk om een digitale van CB te halen, dan krijg je gewoon het woordje "zwanger"
Gefeliciteerd! Die streep was zelfs op die wazige foto goed te zien! zo'n digitale kan je bij bijna elke drogist wel halen. Kijk eens bij de etos bijv. Hopelijk verloopt alles deze keer wel goed voor jullie en mogen jullie over een paar mnd een klein hummeltje in jullie armen sluiten!
dankjewel! ik zal proberen vandaag weer een foto te maken miss is die duidelijker en okee zal ik doen maar hoe gevoelig zijn die ? deze zijn volgens mij 4 dagen eerder dat je kan testen en dat hopen wij ook maar denk het wel haar lichaam is nu aan mij gewent en ik hoop dat we over een paar maanden een klein hummeltje in onze armen kunnen sluiten
Opzich waren ze heel duidelijk hoor, jullie zijn echt zwanger haha. Kan bijna niet anders. Wanneer zou je vrouw normaal ongesteld moeten worden dan? Zo'n digitale kan je alleen doen op de dag dat ze ongesteld zou moeten worden. Liefs
okee tof dat weten we niet volgens mij is dat verschillend 24-9 28-9 20-10 24-10 17-11 20-11 dat zijn de laatste 3 ongi dagen die ik weet
Als je het aantal dagen tussen de 1e dag van de ongi tot de 1e dag van de volgende ongi bij elkaar optelt (en dat van alle 3) dat aantal delen door 3, dan heb je de gemiddelde cyclusduur. Dan kan je zo`n beetje zien wanneer ze deze ronde ongi zou moeten worden. Maar als ik het even vluchtig zie is dat wel ongeveer nu
als ik die 3 dagen bij elkaar op tel kom ik uit op 54 en gedeelt door 3 is 18 en wat is een gemiddelde cyclus duur ?
Je moet tellen vanaf de eerste dag van haar ongi tot de volgende eerste dag van haar ongi. Dat dus van alle drie de keren, dat optellen en delen door drie. Volgens mij kom je dan ergens anders op uit...Gemiddeld is 28 dagen en "normaal" is tussen de 28 en 35 dagen
Je moet delen door twee. Het zijn drie cyclussen, maar 2 tussenpozen dus 54 delen door 2 = 27 Dus vanaf je laatste ongi(de eerste dag hiervan) 27 bij optellen en dat zou je ongi dag moeten zijn. Dus dat komt wel goed met die nieuwe test!
dus als ik het goed uit reken moest ze 14 dec ongi worden en is ze nu 6 dagen over tijd dat zou volgens mij betekenen dat ze nu 5 weken zwanger is toch?
vandaag een CB digital test gekocht en om 18:55 een testje gedaan en het resultaat zie foto http://img528.imageshack.us/img528/6519/sl370003pc5.jpg