Vraag over ovu test action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bloemetje1993, 21 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje1993

Bloemetje1993 Niet meer actief

Hmm, lijkt de mijne nu positief? Ik vind het een streepje maar niet een hele duidelijke...

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hij kan nog echt donkerder. Nog even doortesten :D
    Net zoals de controlestreep moet hij zijn
    Niet iedereen test evengoed met de action
    Kwestie van uitproberen. Ik vond ze wel via deze testen
    De sensitest vond ik trouwens ook fijn

3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik zou idd ook nog even doortesten, maar er lijkt wel iets aan te komen. Je merkt het pas als ze weer heel licht zijn.

4. Bloemetje1993

Bedankt voor jou lieve woorden en tips. Als het volgende maand nodig is hoop ik niet dan bestel ik van z&k of sensitest. Voor nu test ik nog ff door met action...

XmoonlightX vindt dit leuk.
  5. Bloemetje1993

Hmmm en tot die tijd wat adviseer je me qua sex? Heb vannacht nog geklust was naar 00:00. Als je elke dag gaat doen is de kwaliteit misschien ook minder. Hebben echt maanden iedere dag gemeenschap gehad nu wisselt het soms vanwege ons werk en beide moe. Vanaf deze maand denk ik er bewust bij naar. Dus niet met zwangerschap bezig zijn helpt ook niet altijd kunnen mensen zo makkelijk zeggen vaak die al kinderen hebben je moet er niet mee bezig zijn...

6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wij deden om de dag en dat had effect :D.

7. Bloemetje1993

Haha oke zal er nu echt op letten dat we dat doen. Elke dag had geen effect achteraf.

8. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Bij ons werkte elke dag juist goed. En toen ik er meer mee bezig was of ja bewust was ik na 2 maanden zwanger dus bij ons hielp t juist zodat we op t juiste moment sex hadden.

Test kan denk ik ook wel wat donkerder maar even doortasten 2x per dag en als die afloopt was t miss toch je piek.

Bloemetje1993 vindt dit leuk.
  9. Bloemetje1993

Ja kan zekere voor onzekere nemen om vanavond of vannacht nog is te klussen.

Ja ik zou nu 2x per dag testen en dan zie ik wel wat de test doet... lees ook bij verschillende dat de test niet donkerder wordt.

10. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Die van mijn wordt ook nooit knal met sensitest... alleen net zo donker als de controle. Maar je ziet duidelijk dat het voor mij wel de knaller in de rij is.... even uitproberen en dan weet je het.

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier ook:thumup:
    Dan zit je gewoon altijd safe

12. Bloemetje1993

Ik zal het wel zien zal er vanavond weer 1 doen. En dan laat ik het jullie wel weten.

XmoonlightX vindt dit leuk.
  13. Bloemetje1993

Hallo dames. Hier mijn avond test. Wat is jullie mening? Ik verwacht morgen een knaller.

Bijgevoegde bestanden:

14. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Loopt mooi op. Denk ook dat hij morgen wel zal knallen. Veel plezier.

15. Bloemetje1993

Hmmm! Hij knalt niet....

Bijgevoegde bestanden:

16. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Als ik t zo zie begon op CD 10 je piek... Dus 48-72h daarna eisprong. En die van gisteravond lijkt t donkerste dus zou goed kunnen vandaag of morgen eisprong.

17. Bloemetje1993

Ben benieuwd. Vindt het wel twijfelig allemaal hoor. In andere topic zeiden ze dat ik geen positieve test erbij heb zitten. En omdat ik mijn ovulatie eisprong nooit onder de loep heb genomen weet ik het niet meer hoor Haha.

18. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Bij sommige knallen ze gewoon niet hoor.... en je hebt wel duidelijk op en afloop. Heb je vruchtbaar slijm of pijn zodat je m kan aanvoelen?

Ik zou nog 2-3 dagen doortesten (1x per dag is ook ok). Blijft hij zo negatief dan is het toch je piek geweest denk ik. En je cyclus is vrij regelmatig dus denk wel dat je elke maand je eisprong netjes hebt.

En volgende maand (mocht t nodig zijn) sensitest gebruiken of andere dipsticks...

19. Bloemetje1993

Ik verlies altijd wel afscheiding. Maar gister tijdens douchen voelde ik meer slijmerige vorm. Hoe kan je het verschil voelen? Gebruik overdag altijd een string inlegkruisje had laatste dagen wel meer doorzichtige afscheiding. Ik kan hem helaas niet voelen! Heb alleen hele koude voeten en duurt poos en dan weer warm. Misschien dat dit bij de ovulatie en eisprong hoort.

En is dan beter in de ochtend of avond? Ik ga ervanuit dat die elke maand er wel is maar ik voel er niks van.

Ja kan idd een andere dan proberen. Kijken of die duidelijker zijn. Welke gebuik jij?

20. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik gebruikte sensitest maar heb ze ip niet nodig want voel mn eisprong en heb vruchtbaar slijm paar dagen voordien. Dat glibberige slijm waar je draadjes van kan trekken is vruchtbaar slijm. Mij valt t altijd op als ik naar t toilet ga voor een grote boodschap zeg maar dat ik t bij afvegen heb....

Deel Deze Pagina