Vraag over ovu test action

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bloemetje1993, Oct 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Op basis van je testen, zie ik nog geen lh piek.
    Ik temperatuurde ook altijd naast de testen , om achteraf te zien of ik wel echt een eisprong gehad heb.
    Evt dit vanaf de volgende ronde ook doen?

Ik zou nog even doortesten voor de zekerheid

Bloemetje1993 likes this.
  2. Bloemetje1993

Bloemetje1993 Niet meer actief

Oke ik herken het zo niet misschien nu als je het gezegd hebt. Dat ik het meer herken! Heb nu wel wat krampjes rechts en links in me buik. Lijkt op darmkrampjes

Neeltje1985 likes this.
  3. Bloemetje1993

Dat ga ik volgende ronde proberen als dat nog nodig is.

XmoonlightX and Neeltje1985 like this.
  4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

Mar 4, 2015
    2,054
    955
    113
    Als je temperatuurt, heb je inderdaad meer kans dat je achteraf kunt zien de eisprong te hebben gehad. Je temperatuur stijgt dan. Bij mij was het ongeveer 0.5 graden hoger na de eisprong.

5. Bloemetje1993

Denk dat het goed is dat ik volgende maand ga tempen. Zodat ik precies kan zien of ik nou wel of geen eisprong heb wanneer me testen licht zijn. Verwacht haast wel. Testen zijn nu allemaal afgelopen sinds de aller donkerste streep. Zal volgende maand beide doen dan zit ik safe.

Neeltje1985 likes this.
  6. Bloemetje1993

Wou nog ff test van vanavond uploaden.

Attached Files:

7. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

Apr 23, 2015
    2,746
    1,716
    113
    Female
    Tjah ik zou toch denken dat je oploop en afkoop misschien je piek is geweest.... Maar zou wel voor zekerheid nog 1 weekje doortesten. Welke CD zit je nu?

8. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

Apr 23, 2015
    2,746
    1,716
    113
    Female
    Hier een voorbeeld van mijn ovulatietesten.... Dus ook nooit echt een super donkere. Maar dit was wel degelijk de piek toen ik zwanger werd van mn zoontje.

9. Bloemetje1993

Jaaaa dat gevoel heb ik ook. Heb nu ook dikker witte plakkerige afscheiding. En juist in die dagen had ik helder en ook een dag veel tijdens het douchen. Was van dat slier achtig afscheiding sorry voor de details Haha!

10. Bloemetje1993

Ik vind jou testen idd net zoals mijne mijn streepjes waren ook zo dag 10 en 11.
    Btw vandaag CD 14.

Attached Files:

11. elledaan

elledaan Actief lid

Sep 14, 2017
    142
    115
    43
    Female

Net mijn streepjes, action word gewoon niet onwijs donker.
    en zo was hij positief en de volgende dag was er niks meer :( net toen ik dacht morgen is mijn piek..

12. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

Apr 23, 2015
    2,746
    1,716
    113
    Female
    Ik zou 48-72h rekenen vanaf dat de test begon met oplopen. Dus begon de 21ste met oplopen dus 23/24 ste eisprong. Dus dan ben je nu 1/2 dpo.

13. Bloemetje1993

Ja dat dachten meiden bij mij dus ook dat de piek nog zou komen... ben benieuwd!

14. Bloemetje1993

Wat rekenen je dat snel ben benieuwd wat het deze maand doet hoop dat ik roze onze lijst af kan gaan.

15. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

Jan 28, 2017
    1,274
    687
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Bij mij was jouw donkerste hier mijn eerste positieve test altijd. Ik bevestigde dit altijd met een cb digi :)

16. Bloemetje1993

Dat is natuurlijk ook nog een idee! Om hem daarmee te bevestiging. Kan je de cb digitaal naar dat er een smiley is geweest weer gebruiken? Bij een volgende ronde...

17. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

Jan 28, 2017
    1,274
    687
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik haalde 1 pak waar er 10 in zaten van cb. Daar zit een houder bij die het digitale resultaat weergeeft. De action zijn lekker goedkoop dus dan kun je vroeg beginnen (is mijn advies). Als je hem op ziet lopen kun je zelfs beter 2x per dag testen en als je dan twijfelt dan doe je een cb met dezelfde urine. Ik ving urine altijd op in mijn plasbekertje ;) en dan dus niet meteen weggooien na je actiontest.

Qua zwangerschapstesten vind ikzelf de testen van action echt slecht. Ze geven een stuk later resultaat dan kv2v5 of Predictor early (6 dgn vooraf)

Succes meid :)

18. Bloemetje1993

Ja heb hem helemaal in het begin een keer gebruikt het klopt dat je die houder maar 1 cyclus kan gebruiken? Of kan je hem bijvoorbeeld voor volgende maand ook weer gebruiken? Afgelopen keer ben ik op CD 8 begonnen is dat vroeg zat?
    Goeie tips! Ik ben je super dankbaar.

Zwangerschap testen ben ik nog niet vaak nodig geweest helaas. Heb is Kruidvat gebruikt en van action maar waren toch allemaal negatief. Hoop dat het deze ronde is raak is.

Zie dat je zwanger bent gefeliciteerd! Voel je je goed? Lang bezig geweest?

Wasabi likes this.
  19. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

Jan 28, 2017
    1,274
    687
    113
    Female
    NULL
    NULL
    O zo...ja hoor de mijne bleef het doen. Ik begon later ook op Cd8 omdat ik hem dus steeds bijna gemist had en op mijn 1e dag positief testte dus Cd8 zit je zeker goed.
    Graag gedaan!

Nou hopelijk kun je die deze ronde wel gebruiken :)

Dank je wel!! Ja ik voel me nog goed. Wel erg moe en beetje misselijk af en aan maar voel me absoluut goed. Dit was onze 3e ronde, maar de 1e ronde was 1 halve poging zeg maar haha dus 2 echte pogingen.

Hoelang ben jij nu bezig?

20. Bloemetje1993

Oh mooi! Want staat in die gebruiksaanwijzing dat je hem maar 1x een cyclus kan gebruiken. Vond dat toen oneuzel. Welke dag begon jij altijd? Mijn cyclus wisselt tussen 22-29 dagen. Dus kan maar beter beetje optijd beginnen Haha. Maar nu heb ik van die onduidelijke testen.

Dat hoop ik zo! We zullen afwachten. Zit nu op de wachtbank.

Haha die moeheid hoor je vaak. Me vriendin is nu ook in verwachting van de teeede is ook zo moe! En misselijk. Ah top! Lekker snel zwanger dus.

Wij zijn vanaf oktober 2016 bezig. En tot nu toe lijkt het nergens aan te liggen. En dat is frustrerende. En bij je eerste kindjes? Hoelang daarover gedaan.

Share This Page