Volgens mij puur commercieel gel*l sorry haha. Nou eerst dus cd14 omdat ik vroeger laat mijn ei kreeg. Tot ik dus al meteen Cd 14 een positieve test had en toen dacht ik doe het wel vanaf Cd11 nou bijna zelfde verhaal CD12 een posi ovu..toen dacht ik dag voor dat geld (van de Action ovu's) begin ik wel vanaf Cd8. Alleen ik Temp er bij. Dus ik weet exact wanneer ik mijn ei had gekregen icm ovu's. O dat wachtbankje..ik ben daar zo niet voor gemaakt haha wat dat betreft maar fijn voor mijn man dat het snel raak was. Zo ongeduldig persoon...probeer er aan te werk . Echt superspannend voor jullie! Ja die vermoeidheid is hetgeen waar ik het meest "last" van heb. Goh meid wat een geduld moet je hebben. Wat word je daarmee op de proef gesteld. Hopelijk is het snel raak! Ik denk vaak dat het toch timing is. Als je ovu's gebruikt en tempt wordt je kans iig wel groter. Hoelang gebruik je al ovu's? Mijn eerste was een cadeautje officieel dan ronde 1 en mijn tweede ronde 2 en 3e dus officieel ronde 3. Ik heb dus heel veel geluk gehad.
Nou daar kan je wel is gelijk in hebben. Bij jou deed die het elke maand dus gewoon netjes? Voel jij je ei? Dat is mijn probleem ik voel hem niet..... ja als volgende maand nodig is ga ik er ook bij tempen!! Haha geloof me je leert er mee omgaan het wachtbankje. Tuurlijk heb ik me baal momenten ook wel! Maar put ook veel steun aan de gesprekken en hulp hier met lotgenoten. We worden zeker op de proef gesteld. Gelukkig gaat onze relatie er goed om. En houden we goeie moed. We kunnen er ook om lachen zoals het zaad onderzoek of vaginale echo Haha. Ik gebruikte geen ovu’s wou er niet zo boven op zitten. Dus sinds deze cyclus maar aan het testen geslagen ook op advies van dokter. We hebben altijd elke tot om de dag sex altijd al. Maar goed soms ook wel is 2 dagen ertussen kan net zo wezen natuurlijk dat we het juiste moment gemist hebben. Maar al die maanden. Dat had het wel is raak kunnen zijn toch. Hekemaal als er geen medische oorzaak is. Super fijn dat het bij jou zo snel ging! Scheelt een hoop gedoe!
Hoi, het is de eerste maand dat ik ook ovutesten van de Action gebruik. Ik heb mijn ei altijd op cd19/20. Ik zit nu op cd17 en er is nog helemaal niets te zien op de test, zelfs geen licht streepje! Als ik alle reacties hier lees, dan kan het zijn dat hij toch plots van de ene dag op de andere positief wordt? Ik word er een beetje moedeloos van, van die witte testen (ook al zijn het zelfs nog geen zwangerschapstesten ). Ik heb wel al vruchtbare afscheiding...
Ohh das vreemd. Jaaa ze zeggen dat dat kan. Maar ik moet maar zien. Heb geen hele donkere test streep gehad maar hij is naar mijn duidelijkste test wel weer afgelopen. Heb nu nog steeds een licht streepje maar geen duidelijkere streep meer gehad. Test deze maand voor het eerst. Daarvoor deed ik lekker zonder.