hallo ik heb een vraag na hoeveel dagen overtijd te zijn teste jullie positief? k ben namelijk al 10dagen overtijd maar nog steeds geen positieve test. ben benieuwd naar jullie reacties
Kan heel goed zijn dat je een keertje wat later je eisprong hebt, doe je aan ovutesten of tempen, waardoor je weet wanneer je eisprong is geweest? Las in een ander topic dat je al een tijdje niet meer aan de pil zit, maar t kan zijn dat je lichaam nu ff anders reageert waardoor je eisprong verlaat is.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
bedankt voor jullie reactie's helaas ben ik vanmorgen toch nog ongesteld geworden njah...dan maar op naar de volgende ronde he
Een dag of 3 voor NOD waren de sensitest dipsticks licht positief bij mij, 2 dagen voor NOD een positieve CB digitaal.
ik heb een dag na nod positief getest (als ik uitga van 32 dagen cyclus die ik de 2 maanden ervoor had) wat irritant dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden of een positieve test in handen hebt. dan heb je tenminste zekerheid