Hoi allemaal, De laatste 3 testen die ik heb gedaan hadden allemaal na een uurtje ofzo zo'n geel plekje vanaf de rechterkant tot ongeveer het 2e streepje. Bij 1 test zag ik ook na een uur ofzo een heel licht 2e streepje, ook een beetje gelig.Ik heb er echt maar 4 druppeltjes urine in gedaan en niet meer! Nou vraag ik me toch af wat dit is?? Ik denk er niks van hoor, maar ben gewoon benieuwd wat het is en hoe het kan.. Ik heb dit nog nooit eerder gezien bij deze testen en ik heb er wel iets meer gedaan dan 3 Wie heeft dit ook wel eens gehad en wie weet wat dit is? xx en een fijn weekend!
Oow zo, oke weet ik dat ook weer. Vind het alleen wel raar dat dat nu alleen maar bij de laatste 3 testen is die ik heb gedaan, en bij de vorige testen had ik dat helemaal niet.. Sowieso had ik laatst bij die ene test ook een heel lich 2e streepje maar dan niet rozig maar eerder gelig, ook zo raar!
Ik heb dat ook eens gehad bij een (positieve) test. Heb er toen verder niets achter gezocht. Daarvoor en daarna nooit meegemaakt. Zal wel toeval zijn...