Getest met KV en predictor, wat zijn de ervaringen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ramona1982, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    #1 Ramona1982, 22 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2014
    Nou kruidvat test gedaan en echt een mini vaag streepje. Maar dat kan niet lijkt me zit in ronde 1 net gestopt met de pil dus ik een predictor test early gehaald weer een super vaag streepje. Pffff clearbleu digitaal ook gedaan en die gaf aan niet zwanger. Wat zijn jullie ervaringen??

2. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    Ziet iemand het vage dunne lijntje?

3. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Wat ik wel weet, is dat je absoluut zwanger kan worden na het stoppen met de pil. Resultaat is mijn zoon! Ik was gestopt, na 16 dagen kleine minibloeding gehad (toen daarna blijkbaar eisprong gehad) en 2 weken later positief getest, iedereen verklaarde me voor gek, maar hij loopt rond :D :D Hoe lang ben je nu gestopt?

Enneh, heb je een foto?

4. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    De clearblue digital (zonder indicator) heeft meer hcg nodig dan de kruitvat test, dus het kan kloppen dat deze aangeeft dat je nog niet zwanger bent.
    Mijn persoonlijke ervaring met de kruitvat is dat deze vrij vroeg al nauwkeurig is. Heb je misschien een foto van de testen? De meiden op het forum zijn goed in het zien van streepjes.

Wat je kan doen is twee dagen wachten en een andere test doen. Om de dag verdubbelt je hcg namelijk, de strepen zullen dus langzaam duidelijker worden.
    Wanneer had je ongesteld moeten worden?

edit: ik zie je nu foto's :D Ik zie wel een vaag streepje, maar het lijkt me meer op een indroogstreepje naar mijn idee...

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

6. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    Morgen moet ik ongesteld worden. Hierboven staat een foto maar zijn hele vage strepen. Ben bang dat ik ze te graag wil zien en de digitale was wel even deksel op mn neus.

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik zie een streepje hoor. Denk dat het nog net te vroeg is voor een digitale test. Ik zou overmorgen nog eens testen met kv is ie duidelijker dan de clear blue erbij pakken.

Spannend hoor!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik zie het streepje wel op de kv, maar durf niet te zeggen of hij grijs of roze is. De predictor early heb ik hele slechte verhalen over gelezen, dus die reken ik al maar even helemaal niet mee, al zie ik daar ook een streep op staan.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    ik zie de streepjes wel hoor..
    na hoelang heb je de foto genomen?

ik zou morgen een clearblue met indicatie doen

10. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ik zie wel een streepje, ook bij die van de kv.....en inderdaad, die van de cb heeft heel veel hcg nodig en slaat nega uit bij te vroeg testen, zonde van het geld! Advies is over 2 dagen nog eens testen met die van de kv als je nog niet ongi bent geworden

11. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik zie ook een licht streepje op de KV en ik ben niet de beste tuurder :) Morgen of overmorgen nog een keertje testen!

12. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Niet direct hoop verliezen :) dat de cb niet zwanger zegt, wil niet direct zeggen dat je niet zwanger bent. Zeker niet voor je nod.
    Overmorgen misschien nog eens proberen als je nog niet ongesteld bent geworden. Zoals ik eerder al zei: ik zie wel iets....

13. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    Weet dat dom klinkt maar ik ben in ochtend misselijk. Ben ik nooit. Slaap laatste dagen non stop terwijl ik normaal 5 uur per nacht heb. Ook lust ik geen chocomelk en nu ben ik verslaafd. Ik had dat ook bij mn vorige zwangerschap al die gekke dingen

14. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    Meteen is de foto genomen.

15. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    Op beide testen zijn de streepjes echt vaag roze

16. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    De test van de digitale eruit gehaald en daar staat een vaag blauw streepje als tweede lijntje

17. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Wauw, spannend!! Ik snap je onzekerheid.....komende dagen zal het vast wel duidelijker worden of dat je zwanger bent of niet. Ik snap je zenuwen, er is niets erger dan dat. Wat ik er ook wel bij moet vermelden, ongesteldheid is nu nog niet uitgesloten, sommige vrouwen merken niet eens dat ze zwanger waren omdat ze daarna gewoon ongesteld worden. Niet om je te ontmoedigen, maar hou altijd even een slag om de arm!

18. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    Thnx ik ben vooral verbaasd hihihi snap der niets van pfffff dat worden lange dagen wachten

19. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Sorry dat ik deze bubbel stukprik: de teststrip van de digitale cb is niet betrouwbaar. dit zegt de gebruiksaanwijzing ook als het goed is. in 9 van de 10 gevallen staan er 2 strepen, zwanger of niet.

20. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hahahaha ik ken het ;)ben benieuwd joh! Ik zal een babydansje voor je doen :) ;)

Deel Deze Pagina