lichaamstempratuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door malein1, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malein1

malein1 Lid

25 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben deze maand voor het eerst gaan tempraturen. Mijn lichaamstempratuur is nu 6 dagen (in de ochtend) 36.9. Is dit niet wat aan de hoge kant...??

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiƫle dienstverlening
    Noord Brabant
    Ja dat lijkt me inderdaad vrij hoog, meet je wel direct na het wakker worden en zonder je mond nog te hebben geopend? Als ik net wakker word en temp, is het bv 36,4 maar ga ik uit bed en loop rond dan temp ik een half uurtje later soms al 36,9...

Succes :)

3. malein1

malein1 Lid

25 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik vind het dus ook vrij hoog... Tempratuur inderdaad gelijk als ik wakker word! Ik ga denk de assistent maar weer eens lastig vallen... (heb altijd het idee dat ze gillend gek van me worden)

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Die van mij is ook vaak zo hoog, eerste maanden dat ik tempte wat het ruwweg voor m'n eisprong 37,0 en erna 37,3.
    Nu lijkt ie wat lager beginnen te worden. Invloed van de pil?
    Ik temp trouwens ook meteen 's ochtends.
    Ik hoop dat het normaal is, heeft de assistent er nog wat over gezegd? Ben eigenlijk wel heel benieuwd.

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Bij iedereen is de basale temp anders. Bij mij is die voor mijn eisprong gemiddeld 36.4/36.5 maar dat kan bij iemand anders net zo goed 36.1 zijn of zoals in jouw geval 36.9. Als je na je eisprong maar een duidelijke stijging ziet van minimaal 0.2 graden gedurende minimaal 3 dagen en tot aan je volgende menstruatie hoger dan je temp van voor je eisprong.

Hou je je temp bij in fertilitifriend.com? Dit is erg handig en je krijgt dan ook een kruis wanneer je eisprong is geweest in je grafiekje

Deel Deze Pagina