Snap er niks van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door r1986, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ik ben nu een week overtijd. Vorige week had ik 2testen met lichte streepjes. Daarna niet meer.
    Nu ben ik nog steeds niet ongesteld en ben er bewust niet te veel mee bezig. Maar ondanks dat nog niet ongesteld en wel symptomen ben snap er er niks van.

Iemand die dit ook mee gemaakt heeft?

2. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Ja ik was 12 dagen over tijd voordat ik pas een echte streep kreeg:D

Ik ben al gaan testen 4 dagen voor mijn menstruatie met die van de kruidvat die goedkope.
    Eerst kreeg ik niets toen een super licht streepje nauwelijks niets, toen weer niets en daarna wel weer streepje ook nauwelijks, clearbleu gebruikt
    die deed ook niets, met 6 dagen over tijd naar huisarts, deze wou niet testen omdat ik eerst maar moest afwachten.

In de tussentijd nog wat testen gedaan en nog niets, toen heb ik de volgende dag maar een andere test gehaald bij de jumbo, en deze 2 gaven een iets duidelijkere streepje aan en dat was toen ik 12 dagen over tijd was.
    Omdat ik zoveel testen had gedaan geloofde ik het nog niet haha heb ik een afspraak gemaakt bij een nieuwe huisarts en deze bevestigde het dat ik i.d.d. zwanger was:D:D

Ik was er ook totaal niet mee bezig, maar toen ik i.p.v. mijn eisprong iets anders voelde wist ik gewoon eigenlijk dat het raak was van binnen. Weet wel dat de dagen vanaf de innesteling tot 12 dagen na de NOD heeeel erg lang leken:D:D

Heel veel succes!!:D

3. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw oke! Welke testen waren dat van de jumbo?

4. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Deze waren van het huismerk van jumbo.

5. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke thanks! Misschien dat ik die wel koop

6. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iemand anders nog zoiets mee gemaakt of een antwoord?

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vorige week twee keer lichte streepjes en nu niet meer en nog niet ongesteld?

Is er een mogelijkheid dat je testen vorige week op je eisprong gereageerd hebben?

Of weet je zeker dmv tempen en/of ovulatietesten wanneer je eisprong geweest is?

Mocht ik gelijk hebben, dan zou je dus volgende week (twee weken na die lichte testen) ongesteld moeten worden.

8. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb berekend wanneer ik het meest vruchtbaar was. Dus kan mij niet voorstellen dat dat het geweest is. En heb wel symptomen. En net zoals bij mij eerste zo'n apart gevoel in m'n onderbuik of nog iets verder maat onder

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt het berekend? Een calculator kan niet specifiek in jouw lichaam kijken en gaat uit van gemiddelden. Je eisprong kan veel later of eerder zijn dan een calculator of berekening aangeeft. De luteale fase, tijd tussen eisprong en ongesteldheid, is namelijk niet bij elke vrouw gelijk en is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen zit. Ook kan de luteale fase per cyclus verschillen.

De kans is nu zeer zeker aanwezig dat je vorige week inderdaad rond je eisprong getest hebt. Hoop dat je toen ook nog geklust hebt.

En symptomen zeggen helaas niet veel, sorry. Hoop dat ze bij jou wel gelijk hebben!

10. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja maar in de week dat ik meer vruchtbaar was , was mijn temp. Veel hoger en daar had ik vorige week geen last van. En ook aan meerdere symptomen hiervan. Zit niet voor niks met een vraag teken

11. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Je zegt dat je temp veel hoger was in de week dat je dacht vruchtbaar te zijn en hier vorige week geen last meer van te hebben...

Maar..

Na een eisprong blijft je temp hoog tot je menstruatie, dus als je temp weer laag is of je ei nog niet geweest of je hebt een menstruatie overgeslagen..?

Als je zwanger bent daalt je temperatuur niet..

12. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee niet zo hoog als in mijn vruchtbare week. En het vreemde is dat ik mij net zo voel als bij mijn eerste, maar nog steeds niet ongesteld. Terwijl ik nooit later ben met mijn menstruatie

Deel Deze Pagina