Hee hallo, Vanochtend heb ik getest met predictor early en deze was positief. Het streepje was in het begin ligt maar werd steeds donkerder. Was niet met de eerste urine maar had in de tussentijd ook nauwelijks iets gedronken. Nou ging ik naar de huisarts omdat ik dacht dat ik een blaasontsteking had. Moet vaak plassen en is ook gevoelig. Ik gaf bij de assistente dit aan en zij i zei dat ik urine in kon leveren. Dit gedaan en zij heeft het ook getest. Ik had geen blaasontsteking maar wel beginnende ontstekingcellen oid in mijn urine (weet niet meer precies wat). Ze had ook getest op zwangerschap maar deze was negatief zei ze. Ze gaf zelfs aan dat er een enkele bloedcel in mijn urine zat. Dus misschien word ik dan toch gewoon ongesteld? Wie kent dit en wat moet ik hier van denken? Alvast heel erg bedankt! Groetjes Ps. Net een tweede predictor early gedaan en deze geeft nu ook al een licht streepje?
Predictor is niet vertrouwbaar. Zelfs mannen testen positief 😄 moet je even zoeken hier naar de topics.. Succes.. Hoop dat je gewoon wel zwanger bent ☺️
De predictor is sowieso niet betrouwbaar. MAAR...de testen van de huisarts zijn totaal niet gevoelig en als er een tuur streep staat gaan ze uit van negatief. (Ik spreek uit ervaring!) Ik zou dus testen met een andere test..succes!
Heb ik ook gehad. Volgens huisarts negatief, toen had ik thuis al vijf positieve testen liggen. Ze zit nu te kleien .
Predictor testen staan nou niet echt dat je zegt bekend om betrouwbaar. Maar stel hij heeft echt goed positief getest kan het kloppen dat de test van de huisarts daar nog niet op gereageerd heeft omdat die veel meer hcg nodig heeft. Ik zou het even afwachten en zaterdag of zondag weer een testje doen!
Ook niet als ik twee testen heb die allebei positief aangeven? Op afzonderlijke momenten? De urine die ik naar de huisarts heb gebracht kwam ook ongeveer drie kwartier later daar aan. Moest er eerst nog naartoe
De donkere streep is vanochtend en de andere van ongeveer 10 minuten geleden. Op de foto niet goed te zien volgens mij omdat et licht er in valt maar toch echt duidelijk zichtbaar...
Ja maar mannen krijgen ook een duidelijke streep bij deze testen... Gewoon even een cb digital doen dan heb je ook geen twijfels meer.
Andere test gebruiken cb met wekenindicator dan weet je het gelijk. Idd mannen kinderen en zelfs kraanwater kan de early positief laten uitslaan.
Klopt. Iemand hier bleek zelfs zwanger kraanwater te hebben. Ook is het vaak voorgekomen dat vrouwen die positief testen met deze baggertesten niet zwanger zijn en vrouwen die negatief testen met deze testen....juist wel zwanger blijken. Kortom: totaal onbetrouwbaar deze Predictor Early. De gewone Predictor is overigens wel goed. Doe een CB Digitaal of een Kruidvat 2 voor 5 euro. Hoop dat je wel zwanger bent en de Predictor je niet voor de gek heeft gehouden.
Mijn kraanwater was net zo zwanger als jouw onderste test (je donkerste). Ik zou even een andere test doen om zekerheid te krijgen
De predictor early was idd bij mij negatief en was wel degelijk zwanger. De negatieve test van de huisarts ligt nu boven te slapen..idd cb met wekenindicatie die gaf bij mij ook duidelijkheid.
De kruidvat 2 voor 5 gaf zojuist niks aan... Dus ben er bang voor. Morgen voor de zekerheid nog even. Of is die 2 voor 5 nog niet te gebruiken voor mijn nod?