Vandaag opeens een temperatuur dip. Heb geen idee hoelang mijn LF is. Zou er nog hoop kunnen zijn 😬
Op dag 12 zo'n temperatuurdip, dan denk ik aan een menstruatie vandaag of morgen. Laat de testjes maar in de kast liggen.
Vandaag enorme krampen... Dacht echt k wordt ongesteld. Maar nog niets en de buikpijn is weer weg. Ben benieuwd naar morgen...
Ondanks dat we beiden net begonnen zijn is de teleurstelling toch ook wel groot hè.. Ik weet hoe je je voelt. Het duurde bij mij twee dagen en dan kan je weer relaxed wachten op je eisprong. Ik probeer er niet te veel een ding van te maken, ondanks dat we het heel graag willen. Onze tijd komt vanzelf!
Ugh ben ongesteld geworden.. Ben gewoon bang dat er wat mis is. 2,5 jaar geleden ben ik zwanger geworden bij m'n ex. Gelijk raak. Helaas was dat niet goed en is de zwangerschap afgebroken. Wat best eng was omdat na 2 keer met pilletjes het nog niet goed was en ik uiteindelijk toch een curretage moest. Ex vriend kreeg erna cold feet. Met m'n huidige vriend weet ik niet of het bij hem wel goed zit en ik weet ook niet hoe het met mij nu zit. Bedoel we hebben in de dagen van m'n eisprong 5 x seks gehad dan mag het toch wel raak zijn 😒
Teveel sex is niet goed voor het zaad. Daarbij je elke maand 20-25% kans dat het raak is. Dat het de eerste keer in 1x raak was, zegt niet dat je nu ook snel zwanger bent. Ik zou om de dag sexen, dan valt er wellicht ook wat druk weg en blijft het sperma van goeie kwaliteit. En ook mis je je eisprong zo niet.
Nou zou vooral sex blijven hebben wanneer jullie zin hebben. Ik vraag me alleen af hoe jij al 3 cyclussen kan hebben gehad ? Gewoon hoe moeilijk het ook is even geduld hebben.
Na m'n pil stop was m'n eerste cyclus 28 dagen. Daarna een korte van 24 dagen en nu dus 31 dagen. Dus dat is 3 cyclussen....