Lieve dames, zie hierbij mijn temp na de tweede miskraam. Kan iemand hier wijs uit? Ik dacht dat de eisprong gisteren was (ook door hormonale klachten), maar nu is mijn temp weer lager dan 37...
Thnx, ja wel verdrietig. Maar we hebben al een gezond zoontje, dus weten dat het wel kan... Ik temp rectaal idd. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip, voordat ik uit bed stap.
Je hebt nog een hoge lichaamstemperatuur, hoe lang is het geleden dat je een miskraam hebt gehad? Het lijkt wel alsof je lichaam nog niet helemaal daarvan hersteld is. Voor nu zie ik geen eisprong, 37.0 is een waarde die je vaker hebt gehad, dus geen eisprong gisteren mijns inziens. Ik denk dat je gemiddelde lichaamstemperatuur eerst naar beneden 'moet', alvorens er weer een eisprong aankomt.
Dit is volgens mij wel mijn normale lichaamstemperatuur. Ik zal een foto bijvoegen van het kaartje voor mijn zwangerschap en miskraam (ei was 22 dec). Heb overigens wel tot nu toe altijd cyclus van minimaal 38dagen gehad.
Dan is jouw basale temp dus 36.5 en is je lichaam nu nog niet hersteld van je miskraam. Je temp moet eerst weer terug naar de 36.5 (voor een tijdje) en daarna naar 36.8 of hoger , want dat is je waarde van na je ei! Er heeft dus nog geen eisprong plaats gevonden.
Ik denk idd dat je lichaam nog niet hersteld is. Ik ben 4/1 na 17 weken zwangerschap bevallen en ook nu sinds 9 dagen heb ik weer mijn normale basale temp en vrijdag mijn eisprong gehad. Volgens de gyn heb je meestal na 6 weken weer een menstruatie en dus 4 weken na je miskraam (of in mijn geval bevalling) een ovulatie
Thnx whoopie hier mijn ff Misschien heb je er wat aan, ik heb de hoge temp door het Hcg niet mee laten tellen. Heb je ondertussen al weer een "normale" temp?
Dankje! Ziet er heel duidelijk uit. Helaas, vanmorgen 36,9 en de dagen ervoor 36,8... Ondertussen extreem last van hormonen (bijna alsof ik zwanger zou zijn, maar dat is dus niet zo). Hoop dat het snel over is.
Als je temp nu 3 dagen zo blijft (met die van vandaag er bij) heb je misschien toch gister je eisprong gehad.
Temp is nog steeds hoog; 37,4 / 37,3. Gezien de symptomen heb ik volgens mij wel mijn ei gehad. Ik denk dan op 28-1 of 29-1? Nu maar afwachten...
Als je nu je ei hebt gehad dan zou dat pas op 2-2 zijn geweest en niet op 28-29-1. Nu dus afwachten wat er over ca 10 dagen gebeurd (ongi of niet) en kijken wat je temp de komende dagen gaat doen.