wel posi, nega, posi, nega testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lovecouple, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Hoi meiden, heb even jullie hulp nodig..

Heb 2 weken geleden een paar dagen achter elkaar zwangerschapdipsticks van sensitest gebruikt.. en dacht een lichte diepe streep te zien.. bij de een wel... bij de ander weer niet..

Dacht in eerste instantie dat ik het me maar verbeelde.. maar mijn gevoel was heel sterk ( en nog) dat ik zwanger ben.

Ik dus 3 dagen geleden een dipstick van babyboomshop.. en ja hoor heel licht streepje.. daarna nog een keer gedaaan.. en gee streep..

De dag erna weer een test gedaan en ja hoor weer een streep.. iets duidelijker dan de vorige..

(de positieve testen heb ik wel smorgens gedaan met ochtendurine)

smiddags weer een testje gedaan.. weer nega.

Gister ochtend een CB digitaal.. "niet zwanger" Daarna een predictor.. gee streep..

Vanmorgen ene CB gewone... geen streep...

Aanstaande dinsdag moet ik ongi worden.. wat denken jullie...

Wel zwanger maar met nog niet genoeg hormoon? of 2 fake testen?

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hmmm moeilijk te zeggen meid!

het kan zijn dat je nog niet genoeg hgc hebt, dat kan soms ook wat wisselen volgens mij per dag.

maar het kan ook dat je 2 fake testen had, heb je geen foto van de streepjes? moet je ze ff in eht topic vage en duidelijke zwangerschapstesten zetten, dan kan je ff vragen of die meiden dr ff naar willen kijken...

suc6 en anders is het gwoon afwachten, ben je woensdag nog niet ongi, zou ik gwoon een testje van de kruidvat doen, wel die van 2 voor 4.99 want dat zijn de goeie, die anderen geven vaak vals positief aan.!

suc6!

3. Nissy

Nissy Actief lid

Aug 4, 2008
    164
    0
    0
    2 weken geleden ben je gaan testen?
    dat is dan dus 16 dagen voor je NOD, dat is veel te vroeg en zou als ik jou was die testen ook niet als betrouwbaar beschouwen.
    Test gewoon aankomende dinsdag als je niet ongi bent geworden en dan weet je het antwoord.

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    ja je kunt onmogelijk 2 week van te voren posi testen dus die testen zijn dus niet positief.. je moet nu gewoon 2 dagen wachten en dan nog eens testen

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik zou de testen van Sensitest ook niet vertrouwen. 2 weken voor je nod positief testen kan volgens mij niet. Dan zouden je testen nu knal positief moeten zijn. Ik heb een keer een vroege miskraam gehad en testte toen 2 weken erna licht positief dit was nog een restje van het hcg van de vmk. Heb je toevallig een miskraam gehad hiervoor?

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    ja 2 weken geleden dacht ik dat ik een positieve streep zag..maar dat verbeelde ik me.. mijn positieve testen heb ik van 3 dagen geleden en 2da dagen geleden

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Het kan alle kanten op denk ik.
    Het is moeilijk, maar ik zou toch nog even wachten tot minimaal dinsdag....
    Ik hoop dat je zwanger bent! :D

8. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    2 weken voor NOD testen? Dat kan volgens mij niet. Tevens kan een test door zoveel dingen "vals"-positief zijn. Door een eerdere mk zoals al eerder geopperd werd, maar ook door een blaasontsteking. Daar wordt in een bijsluiter niets over vermeld maar moet je wel rekening mee houden.
    Daarbij kan je weinig HcG aanmaken, waardoor je weken na je NOD nog negatief test. Ik ben bijvoorbeeld een week overtijden test nog negatief en heb ook het gevoel zwanger te zijn.
    Waarom zou je zoveel geld uitgeven aan testen voor je NOD. Ik ben ook pas na mijn NOD gaan testen en vind het nu al zonde van het geld. Dat geld kunnen we hard gebruiken als we een kleine hebben.

9. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Heb je toevallig foto's van je testen?

Persoonlijk vertrouw ik Sensitest niet meer.. Ik heb deze cyclus ook een aantal vals positieve testen van Sensitest gehad. Ze tonen vaak een indroog lijntje binnen de afleestijd.

Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent! :D

Share This Page