Mijn laatste nod moest op 22 maart zijn, maar er gebeurde niks. Na drie dagen een testje gedaan, maar ook negatief. Na 11dagen bloed laten prikken, maar ook negatief. Ondertussen nog steeds geen ongi te bekennen. Ik word er zo diep ongelukkig van en van klussen komt ook niks meer in huis. Ik weet echt niet waarom het deze maand zo anders gaat dan anders, want mijn cyclussen schommelen tussen de 27 en max. 30 dagen, maar ondertussen zit ik nu al wel op dag 45! Iemand dit ook meegemaakt? Ook eventuele tips zijn welkom. Fientje
Heej fientje... Het komt helaas vaker voor, dat sommige meiden een cyclus over slaan.... Wat ik zou doen, is gewoon nog een cyclus afwachten....
Ik weet het ook niet... ik zit ook al te wachten op m'n ongi en dat komt ook maar niet... Denk dat we gewoon geduld moeten hebben. Ik doe elke week een testje voor de zekerheid. Misschien proberen om toch af en toe te klussen, je weet het nooit namelijk. Dat proberen wij wel te doen. Heb je trouwens ook klachten?
Nee, ik heb eigenlijk totaal geen klachten. Enkel in het begin dat ik overtijd was, was ik af en toe misselijk, maar dat is ondertussen volledig verdwenen. Heb jij klachten? Fientje
Wat vervelend die onzekerheid. Heb dit zelf ook 3 keer meegemaakt.. is niet leuk maar het beste kun je even afwachten tot de volgende datum wanneer je NOD weer zou zijn.. Groetjes Kalush
Heb er eigenlijk geen idee van. Normaal zou ik op 22 maart ongi moeten geworden zijn, dus als ik nu weer een cyclus tel van ong. 28 dagen, dan zit mij volgende nod op 17 april als ik het goed heb. Zou dat nu kunnen? Moet ik mss toch weer eens dringend aan de klus . Fientje
Hoi Fientje 29 Toen ik de 1e keer zwanger wilde worden, was ik soms ook erg lang overtijd. 1x ben ik 4 maanden niet ongesteld geweest en was niet zwanger. ben toen bij de gyn. belandt. het bleek dat ik erg lang geen eisprong had gehad. Ik heb gewoon heel weinig een eisprong. in het begin als je bezig bent zwanger te worden, is dat erg onzeker, want je weet dat niet en hoopt, als je overtijd bent dat je zwanger bent. Steeds maar testen en niet zwanger. erg frustrerend. ik kreeg van de gyn. hormonen die een eisprong moesten opwekken. Met een echo werd later gekeken of ik idd een eisprong had gehad. tijdens die echo bleek ik 8 weken zwanger te zijn, wat een verassing, dus toch voor de hormonen nog gebeurd. Maar ja...ik testte nooit meer omdat het toch steeds een teleurstelling was. we hebben nu een heerlijk kereltje en willen graag voor een 2e gaan (gaat niet zo makkelijk ivm med.). wordt toch wel even weer afwachten als ik met de pil stopt, hoe het dan gaat met de eisprong. wens je veel succes, hoop dan maar dat je snel ongesteld wordt, dan is die onzekerheid eerst weer weg en kan je op naar het volgende cyclus.
@poohtijger... (sorry ff offtopic) Jij hebt clomid geslikt, terwijl je eigenlijk al zwanger was...kan dat geen kwaad?
Ik kan mij jouw onzekerheid wel voorstellen. Je twijfelt misschien wel of er iets aan de hand is. Ik heb zelf geen tips, ik wens je alleen veel sterkte!
Nee ik heb verder helemaal geen klachten. Soms wat zere borsten, maar dat heb ik wel vaker. Verder niet zoveel bijzonders... Ik hoop niet dat je / we hetzelfde hebben als poohtijger. Getsie dat lijkt me ook vervelend zeg! Maar goed, er is tegenwoordig veel mogelijk, maar toch is het het fijnste als je wel een eisprong hebt en natuurlijk zwanger wordt. Maar jij weet door temperaturen dat je wel een eisprong hebt toch? Misschien ga ik dat ook eens in de volgende ronde doen. Vind het helemaal niet prettig zo. Het kan ook zijn dat je een cyclus overslaat. Ik zou niet weten hoe ik dit in mijn geval zou moeten berekenen. Eerst cyclus van 46 dagen en daarna na 27 dagen een beetje rare ongi en sinds 24 februari is er niets meer gebeurd.... nou ja we wachten af! Scheelt dat we nog jong zijn en geen haast hebben maar denk wel dat je na verloop van tijd wat gefrustreerd wordt... Wat een lap tekst zeg!
wendyp Ik weet niet meer welke hormonen het waren, volgens mij geen clomid, komt me niet bekend voor. Mijn 1e reactie toen de gyn zei dat ik al 8 weken zwanger was, was ook of die hormonen geen kwaad konden. hij zei; valt wel mee en als het niet goed is gaat het voor de 12e week wel mis. Nou...lekker hoor zo'n reactie. Moest toen ik 12 weken was weer voor echo. de 8e tot 12e week waren een hel, was vreselijk bang dat het mis zou gaan. Ik werk ook nog met verstandelijk gehandicapten. ik kwam op m'n werk, zag die mensen en dacht; hoezo als het niet goed is gaat het wel mis voor de 12e week? Gelukkig leek alles goed op de echo. maar toch kon ik het nooit helemaal uit mijn gedachten zetten of de hormonen wel of niet schade hadden aangericht. gelukkig hebben we een kerngezonde zoon gekregen.
volgens mij was het clomifeencitraat, zo kreeg ik het voorgeschreven en is wel hetzelfde als clomid. clomid is merknaam. clomifeencitraat het werkzame bestanddeel. zo wordt het ook wel op de markt gebracht onder die naam zeg maar. Toen ik dat las, kwam me dat direct bekend voor.
Jemig...wat een aparte gyn zeg... maarre hoe kwamen jullie erachter dan dat je 8 weken zwanger was. ik zag dmv een echo.. maarre gewoon voor tussentijdse controle? want clomid zorgt natuurlijk voor een eisprong, had je die maand toen ook gehad? of werkte het niet? omdat je natuurlijk zwanger was? Niet dat ik denk dat ik nu zwanger ben hoor, maar gewoon uit nieuwsgierig heid... Gelukkig heb je idd een kerngezonde jongen gekregen, je weet natuurlijk maar nooit met die med.
Bedankt Poohtijger. Ik moet nu nog wachten tot volgende maandag en als ik dan niet ongi ben geworden moet ik terug naar de HA. Mss dat die mij ook clomid gaat voorschrijven, weet het niet, maar ik heb de indruk dat er ergens iets niet juist is, alhoewel de gyn nooit iets specifieks vermdeldt heeft. Nog een weekje afwachten dan maar en mss hebben we dan snel een oplossing. Nog heel veel plezier vandaag en geniet ervan. Fientje x
Wendyp; Ik had eerst med gekregen om een menstruatie op te wekken, daarna moest ik dan met clomid beginnen. de 10e dag na clomid, ging de gyn, dmv inwendige echo kijken of ik een eisprong had gehad. ik werd niet ongesteld van die med.(achteraf doordat ik zwanger was) dus belde de gyn op. hij zei dat ik dan zo maar met de clomid moest beginnen. Dat gedaan en na 10 dagen voor die echo om te kijken of ik die eisprong had gehad. Was dus geen eisprong te zien, maar wel een vruchtje van 8 weken waarvan het hartje al klopte. Heb ook wel veel bij mijn hoofd gehad dat ik misschien door die med. waarvan ik ongesteld moest worden, misschien wel een abortus had kunnen krijgen, moet je toch niet aan denken. Gelukkig is alles goed gegaan. Achteraf heb ik voordat ik aan clomid begon, toch uit mezelf een eisprong gehad en was dat ook direct raak. Dus de clomid heeft geen nut meer gehad. Fientje; Wordt een lange week voor je, sterkte. hoop dat je bij de ha wat wijzer wordt. Mijn zoon wordt volgende week alweer 3, wat gaat de tijd toch snel!
ik weet hoe je je voelt meisss... ik werd na 20 dgn overtijd een keer ongesteld... zolang in twijfel en maar testen tegenaan klappen en nog nixx....