Hoi lieve dames, Hier ben ik weer, Nu ik zie zovele die op 12 dpo een mooie zwangerschapstest hebben, nu bij mij was die dus tuur tuur waarvan ik denk dat het een indroogstreepje is. Heb hier ook mijn ovulatietestjes gepost gehad en temperatuurkaart en daar is duidelijk op te zien ik 8ste ovulatie heb gehad. Voor de rest ben ik misselijk en enorm pijnlijke borsten word steeds pijnlijker, had ik voor bbz niet en eerste twee cyclussen na bbz nooit last van. Ook een druk bij me baarmoeder. Zou ik na mijn nod nog kans maken op een positieve zwangerschapstest? Of bereid ik mij liever voor op mijn maandstonden binnen 2 dagen?
Je kan altijd na nod pas positief testen ! Heel veel vrouwen testen dan ook pas ! Dat is altijd lastig he meid als je voor nod test 😉ben er zelf ook schuldig aan hoor hihi ! Succes meid ! X x
Dank je meid, ja ben zo benieuwd is mijn eerste eisprong van de goede kant sinds de bbz. En mooi geklust. Maar zo een schrik dat nu rechts verkeerd zou innestelen. Echt zo een schrik.
Je hebt zeker kans! En ook dan pas zegt het ook iets. Dus als je dan een streep hebt, ben je ook echt zwanger. Dus nog even wachten en ga voor je duimen!
Ooh dollie ik duim heel hard voor je!! Zag op je testje van de week echt een streepje misschien stijgt jouw hcg niet zo snel. En geen bloed geeft moed!!
Ja ik ook en nu op 12 dpo ook maar niet echt donkerder dan twee dagen ervoor, gek he daarom ik schrik krijg
Krijg nu kop nog staart me temp was drstraks 37,3 ok in midden van de dag, maar normaal als ik ongesteld ben is die ook laag max 36,7, en was rozig bloed verlies nu bruin. Kom er gek van, wat moet ik hiervan denken??!
Afwachten of een testje doen.. Meer kan je niet doen. Als je testen donkerder worden is het goed. Als je testen niet donkerder worden is het weer afwachten, haha zo lastig allemaal! Succes!