pregnyl of zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Babs77, 25 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Twee weken geleden pregnyl gespoten en zondag de 13e de iui, dus nu 12 dpo. De eerste keer iui heb ik 8 dpo getest om te kijken of de pregnyl uit mijn lichaam was en toen had ik een omo witte test. Ook vorig ronde met 12 dpo een witte test en vandaag dus een duidelijke streep. Maakt het per ronde verschil hoe lang de pregnyl in je lichaam blijft? En wat denken jullie nog pregnyl of zwanger? Na drie jaar vind ik dit zooo spannend....

Bijgevoegde bestanden:

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Oh jeetje meis wat spannend! Ik heb er zelf geen ervaring mee dus kan je helaas geen antwoord geven. Maar ik hoop natuurlijk van harte dat het een positieve test is omdat je zwanger bent!

3. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik begreep dat als je een witte test hebt en daarna weer positief dat het dan van een zs is. Gefeliciteerd!

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dit kan wel per cyclus wat verschillen. Deze test is zo duidelijk positief.
    Ik denk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Maar ze heeft deze ronde (volgens mij) niet getest op nog aanwezigheid van pregnyl

6. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Het lijkt me niet dat het nog van pregnyl is. Maar als hij vanaf nu oploopt is het zeker een zwangerschap. Spannend!

7. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Klopt, deze ronde niet getest of de pregnyl uit mijn lichaam is. Ik hoop dat het niet zoveel verschilt dus dat de ene ronde de pregnyl na de 8e dag al uit mijn lichaam is en dat het nu nog pregnyl kan zijn.

8. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat kan helaas wel echt verschillen per poging en is bij sommige vrouwen na 14 dagen nog zeker te meten. Het enige wat je kan doen is wachten helaas. Inderdaad kijken of je test oploopt. Super spannend natuurlijk! (persoonlijk vind ik het wel een duidelijke streep en lijkt het me sterk dat de pregnyl nog zo aanwezig is) aan de andere kant wil ik je geen valse hoop geven. Op naar morgen!

9. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Nou als 2 weken geleden is lijkt mij sterk ik weet niet hoeveel pregnyl gespoten als 5000 is dan is het max 10 dagen uit en is te duidelijk positief test voor pregnyl alvast gefeliciteerd

10. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dat is niet waar, met 14 dagen na pregnyl 5000 kun je zeker nog positief testen, ik ben het levende bewijs want heb het elke ronde en met mij meerdere helaas.

Maar dit streepje vind ik wel erg duidelijk, ik denk niet meer dat dit pregnyl is!

11. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohh wat spannend! Ik duim voor je!

12. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ik zou meenemen je advice maar ik naar 9 dagen pregnyl is als uitgedroge test tot nu toe ... Maar indd te positief test voor pregnyl

13. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Bedankt dames geeft mij goede hoop ook al ben ik zelf natuurlijk ook nog erg voorzichtig. Over twee dagen nogmaals testen en dan hoop ik dat hij nog meer knalt.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Hij is voor zo lang na pregnyl wel duidelijk maar ik zou toch even kijken of hij oploopt. Ik ga voor je duimen!

15. Hij is wel
    Donker voor 2 weken na pregnyl. Dus ik zou voorzichtig blij zijn.. Maaaar ja.. Helaas kan t altijd nog pregnyl zijn, ene keer is t er sneller uit dan andere keer. Maar toch vind ik m daar te donker voor 😊

16. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Oh verkeerd gelezen, dacht dat je deze ronde een witte test had gehad.

Duimen draaien dat ie mooi op gaat lopen dan!

17. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Pregnyl halveert op zijn traagst dacht ik iedere 33 uur dus dan zou je op dag 13 na pregnyl blanco moeten testen. Dit is echt veel te duidelijk voor pregnyl lijkt me! En durf je eigenlijk al best te feliciteren na al die pogingen. Spannend hoor

18. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Spannend, maar ik ben ook behoorlijk positief 😀

19. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Dames, deze is van vandaag. Iets donkerder en ik geloof echt niet dat dit nog van de Pregnyl is. Ik geloof dat ik blij mag zijn. Pff kan het bijna niet geloven.

Bijgevoegde bestanden:

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd meid!!

Deel Deze Pagina