Ik kon het weer niet laten, zucht. Zondag moet ik ongesteld worden en heb wat bruinverlies sinds maandag. Als het dus al iets is, dan zal het ws niets worden ivm bloedverlies dat mogelijk gaat doorzetten. Wil er iemand turen?
Ik zie 'm ook. En bruinverlies heb ik van week 6 tot week 12 gehad bij de zwangerschap van mn zoon. Zegt helemaal niks
Ik lijk iets te zien, maar omdat het wat onduidelijk is durf ik niet met zekerheid te zeggen of ik iets zie of niet.. Hoe is de test nu? Anders ook eens een kruidvattestje proberen... Meestal als action een streepje geeft is die van Kruidvat al iets duidelijker!
Maar waarom midden op de dag nog een test doen? Je bent super vroeg. Dan moet je wel met hele geconcentreerde urine een test doen. Ik zou gewoon zaterdag ochtend weer testen. Of evt morgen ochtend. Op je eerste test zie ik wel een streepje
Omdat ik mezelf helemaal aan het gek maken ben. Zou het zooooo leuk vinden. Vertrouwde de action niet.helemaal, daarom nog een test. Maar geduld is een schone zaak