De foto's zijn te wazig geworden met het uploaden. Ik denk wel iets te zien. Maar even afwachten nog. Bedankt iig!
Ik heb er 2 druppels water ingedruppeld. Nu is het nog beter zichtbaar is dit een goed of slecht teken?
Ik zie niks op de foto binnen afleestijd. De laatste foto mag je niet meetellen omdat je water gedruppelt hebt. Als je bijv indroogstrepen krijgt, worden die duidelijker door het water druppelen. Even over 2 dagen opnieuw testen.
Ik heb nog een trekpleister early gehaald. De rest was allemaal uitverkocht allemaal lege schappen. Volgens mij is iedereen zwanger haha. Maar hierbij de foto. Er moet een plusje in het rondje komen.. Zien jullie het verticale streepje?
Nu lijkt het weer te verkleuren en gaat het scheef erop staan. Weet het niet meer. Ben bang dat ik precies 2 vals positieve testen heb gehad vandaag
Die laatste plus testen zijn helaas niet echt betrouwbaar. Ik zie wel wat je bedoeld. De 1e vind ik helaas echt niet positief. Even 2 dagen wachten, dan zou je wat duidelijker moeten testen als het raak is!
Deze is helaas duidelijk negatief. Een positieve test heeft een mooie kaarsrechte strakke streep en geen halve maan zoals jij nu hebt.