Hoi dames ik vroeg me af of iemand het zelfde heeft gehad ik test altijd met de kruidvat 2 voor 5 en de kruidvat early plus testen. (Nooit slechte ervaringen mee gehad) Bij mijn vorige 3 zwangerschappen (alle 3 wel jammer genoeg een miskraam) heb ik met deze testen een aantak dagen voor mijn menstruatie positief getest, en als ik niet zwanger was nooit een valse lijn gehad of indroger. nu verwacht ik over 4 dagen mijn menstruatie en test ik al 3 dagen omdat ik dezelfde pijntjes voel als bij mijn vorige zwangerschappen . Elke ochtend test ik met de kruidvat 2 voor 5 & de kruidvat early plus test. En op beiden lijk ik steeds iets te zien maar dat is gewoon echt niet duidelijk genoeg. Maar dan binnen een uur na aflees tijd zijn er toch echt strepen zichtbaar. En de strepen lijken zelfs iets duidelijker te worden met de dag. Nu heb ik vanochtend weer dezelfde testen gedaan , met het zelfde resultaat dus heb ik direct een normale clearblue plus test gedaan en daar dacht ik wel direct duidelijk iets te zien, na aflees tijd was dat alleen maar duidelijker. gisteren dacht ik dus, stel het is een indrooglijn en het komt door die testen dan zou het smiddags toch ook zo moeten gaan? Of mijn hcg is nu nog te laag omdat ik te vroeg test dus smiddags pikt hij niks op. Dus smiddags getest met beiden testen en beiden spierwit ook ver na afleestijd. Het lijkt mij gewoon niet aan de testen te liggen denk ik. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee had ?
Ze lopen wel duidelijk op en die van gister is wel duidelijker. Ik zou maandag of dinsdag nog een keer testen om te zien of t duidelijker is.
Sluit me bij Summerbelle aan. En met het streepje van je 3e test gaf hier de cb early digi al 1-2 aan vorige zwangerschap (helaas wel mk toen maar gaat het bij het testen niet om ) ik vind die van 3 dec wel een duidelijk streepje.