Kon het niet meer laten om geen test meer te doen, beetje uberslechte foto (met mobiel) maar in het echt is het duidelijker:
sorry kan er niks van maken, maar dat kan ook door de foto komen. Kun je met een fototoestel een foto maken?
Ik zal over een paar dagen een ander testje gaan doen. Is idd een onscherpe foto..maar streepje staat er echt. Nu moet het nog donkerder worden
Dat je t vol kan houden.. bij t minste streepje kocht ik de hele kruidvat altijd leeg..whahaha.. ik moest en zou het zeker weten.. knap hoor..
@Beebiej: moed en hoop hou ik altijd Ben wel superblij voor jou! @Ichtus: whaha is ook lastig vol te houden..misschien dat ik vandaag nog wel langs kruidvat rij...
Ik zie eigenlijk niks, maar dat heeft denk ik meer met de kwaliteit van de foto te maken! Spannend meid!!!
Pfff ja ligt ook echt aan de kwaliteit van de foto! Moest gister snel weg dus dacht doe het met mijn mobiel..maarja in de auto met het licht aan met je mobiel een foto maken is niks dus Maarre..jij had toch positief getest??
En, ben je gezwicht of wacht je toch nog even af?! Ik zie wel een dun streepje trouwens, maar juist omdat hij dun is zou ik er nog een doen...