Vraag over ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Evira, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ha meiden,

Ik vind altijd erg moeilijk mijn ei. Daarom ben ik deze maand wat aan het vergelijken geweest met ovutesten. Maar er zitten echt zulke grote verschillen! En met geen krijg ik echt een piek. Ik heb ooit één keer een smiley gehad om de cb digital, maar 1 keer in zes maanden is niet echt hoopgevend.

Vanmorgen heb ik 3 testen op de zelfde urine losgelaten. De groene is een ZwenK test, de blauwe komt van ovulatietesten en zwangerschapstesten - babyboomshop.nl en de ander is de cb digital.

De andere foto laat de testen van gisteren zien. Volgens ZwenK had ik daar het duidelijkste streepje. ZwenK en CB komen ook meestal overeen. Kan ik die dan het beste vertrouwen denken jullie?

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    En hier van de afgelopen dagen

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Mijn temp was trouwens nog laag vanmorgen, wat zou betekenen dat ei nog niet gesprongen is. We gaan zo meteen insemineren. Hoop dat dat op tijd is....

(stress, zucht)

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoi Evira,

Ik vind je tweede foto een beetje onduidelijk.. wordt er niet veel wijzer van zeg maar...

Heb je Sensitest ook al eens geprobeerd ? Die was bij mij iig duidelijker dan Z&K.. ookal kan ik bij beiden wel een piek vinden.

Maar in een half jaar maar 1 keer een piek vinden.. dat klinkt niet zo best.. weet je wel zeker dat je een eisprong hebt ? Kan je dat voelen en heb je de juiste afscheiding op de momenten dat je insemineert ?

Vind het vreemd dat die van Babyboomshop zo'n duidelijke streep geeft, en die andere 2 haast niets,...

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Nog even nieuwe foto gemaakt van die van gisteren:

6. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    En nog 1 Ik denk dat hier de bovenste ZwenK het duidelijkste was.

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm op deze foto lijken ze wel allemaal ongeveer gelijk op te gaan... maar toch vind ik ze allemaal negatief.. het kan zijn dat jij geen knaller krijgt, heb ik ook niet altijd gehad, maar de streepjes moeten toch op z'n minst even donker zijn als de controlestreep...

Wat frustrerend dit zeg! Vooral omdat je moet insemineren, dan moet je echt heel secuur plannen.. anders zit je er misschien naast idd.. poeh zeg.!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja idd, de bovenste Zwanger&Kids is het duidelijkste van die 2..

9. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    de testen zijn idd verschillend... maar heb zelf die van clearblue en er staat ook in de gebruiksaanwijzing dat je echt niet naar de streepjes moet kijken omdat dit niets hoeft te zeggen, had zelf van de maand een :) en idd die streepjes waren wel wat donkerder maar geen knal, dus het hoeft echt niets te zeggen...
    ik had met sensitest de dipsticks echt geen duidelijke piek, streepje werd niet echt donker,, lastig he die ovulatietesten :(

Deel Deze Pagina