Hallo allemaal, Ik heb een vraag en ik hoop dat er hier iemand is die hem kan beantwoorden. Ik ben begin december gestopt met de pil en ik heb iets meer dan 2 weken geleden van de huisarts gehoord dat ik waarschijnlijk PCO heb (heb een echo laten maken van mijn onderbuik en bloed laten prikken). Ik ben tot nu toe nog geen één keer ongesteld geworden. Moet nu ook naar de gynaecoloog en de huisarts adviseerde mij om te temperaturen. Daar was ik net voordat ik naar de huisarts ging al mee begonnen. Nu had ik nog een aantal ovulatietesten liggen en daar was ik eigenlijk mee gestopt. Nu had ik eergisteren zo'n last van mijn onderbuik, dat ik er een ovu-testje tegenaan heb gegooid. KEI positief (dit was om 17u). Gisteren heb ik weer een testje gedaan om 14u en deze was precies zo donker. Toen dacht ik om 17u, laat ik het nog een keer testen en ineens was de dikke donkere streep verdwenen en was er een héél licht lijntje over. De test die ik net deed om 17u was weer net zo, ook heel licht. Nu was mijn temperatuur vanmorgen nog niet gestegen? Kan dit kloppen? Ik ben echt nog een beginneling met dit soort dingen, dus heb er niet echt veel verstand van. Kan het ook zo zijn dat mijn temp nu morgenochtend omhoog gaat, of woensdagmorgen? of zou dat te laat zijn. Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! Groetjes PS. ik gebruik ovutesten van Zwanger & Kids
Je temp kan langzaam omhoog gaan zal nog 3 daagjes afwachten en zien wat je temp doet. Weet niet of je de temp bij houdt op FF ? Met ovu testen heb ik geen ervaring hier zelf ook pco en hield alleen temp bij liefss