Hallo lieve dames, Vanmorgen een testje gewaagd met een onbekende test van de apotheek. Ik woon in Suriname dus de bekende testen die jullie normaal gebruiken heb ik hier niet. Nu het volgende, de test leek negatief maar na een aantal minuten verscheen er een tweede roze streep die steeds donkerder werd. Later in de middag is dezelfde tweede streep weer heel licht Zo licht dat je echt moet turen. Ik heb daarna weer een andere test gedaan, maar die was negatief. Ik ben nu dus heel erg aan t stressen Naar mijn mening kan een indrooglijntje niet donkerder worden. Waarschijnlijk heb ik te weinig hcg ik weet namelijk niet precies wanneer mn NOD is. Ik probeer een foto toe te voegen. Wat denken jullie? Heeft iemand dit ooit meegemaakt met een goede afloop? Groetjes, Sermar
Als de streep binnen de afleestijd is verschenen kan het heel goed dat het positief is. Misschien is de test lichter geworden door opdrogen? Als je niet weet wat je nod is kan je je langste cyclus van de laatste 6 maanden nemen en dan testen. Als je langste cyclus bv 32 dagen was kan je testen op dag 33 na je laatste menstruatie. Of wacht nog 2 dagen en test met ochtendurine, hcg verdubbelt om de dag. Het kan ook zijn dat de test reageert op je eisprong, weet je of je deze al hebt gehad? Hopelijk ben je gewoon zwanger, succes!
Bedankt voor het willen meekijken!! De tweede streep kwam na een poosje en niet binnen afleestijd dus ben bang dat het niks is Mijn cyclus is tussen de 25-31 dagen dus ergens deze week zou mn NOD moeten zijn. Deze maand mn eerste ronde met clomid (vanwege een te zwakke eisprong) en ik heb wel een eisprong gehad, ik moest op 11sep bloed laten prikken op progesteron waarden en de uitslag was 57,6. Dus mn ei is geweest maar wanneer precies weet ik niet. De foto is wat onduidelijk met mn blackberry gemaakt en er waren 2 streepjes, niet drie Nogmaals bedankt dames, ik doe woensdag nog een test.
Ik zie ook 3 strepen en de tweede is zo dun ivm. De controlestreep. Durf hier geen uitspraken over te doen
Hallo dames, bedankt voor de reacties en het willen meekijken. Helaas vanmorgen met ochtendurine getest en die was ook negatief. Ik moet wel erbij zeggen dat de test van vanmorgen van een ander merk was als dat van gister. Ik heb de moed een beetje opgegeven @holagirl: de test heb ik al weggegooid want ik bleef maar turen dat ik er gek van werd. Vorige maanden was mijn NOD 28jul en daarna weer op 22aug, dus ga ervan uit dat 22sep mijn NOD is maar kan ook eerder zijn Om die reden zal ik maar gewoon moeten wachten. De arts zal geen bloedtest willen afnemen voor mn NOD. Morgen staat er een afspraak bij de gyn dus ben benieuwd wat er uit de bus komt. Sorry voor mn lange verhaal, ik ben zo blij dat ik dit tenminste met jullie kan delen. Gr, Sermar
hallo , hopelijk krijg je dan morgen bij de gyn goed nieuws te horen , want ik zie toch ook wel duidelijk een tweede streep hoor , ! en als er niets is kan er toch ook geen tweede streep komen , wel? ik duim alvast heel erg voor je en ik hoop dat je morgen mee zekerheid hebt ! veel succes meid ! xxx
Vond je test ook wel positief.. Maar als de andere negatief waren weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken.. Over een paar dagen weer een testje, dan moet hij echt wel duidelijker zijn..
Ja zelfde denk ik ook, waarom eerst positief en daarna negatief Mischien was de eerste test gevoeliger dan de andere 2, de twee negatieve waren van een ander merk. Ik zit met zoveel vragen. Kan een indrooglijntje steeds donkerder worden en daarna vervagen?
Ik weet het niet.. Volgens mij vervaagt een indroger niet.. Wanneer was je laatste test? Ff paar dagen er tussen laten en dan nog eens testen..
@lizzy1986: Ja naar mijn idee vervaagt een indroger niet. Maar weet niet zeker. @Ladymoi2: Nee niet meer getest, ben zo bang voor een teleurstelling ik had vorige week ongi krampen en paar dagen na (vermoedelijk) eisprong zere tepels en borsten aan de zijkant tot me oksel. Verder ben ik heel erg moe, steekjes in liezen, soort van spierpijn in onderbuik en rare dromen. Normaal heb ik deze kwaaltjes niet, maar ja een mensenlichaam kan soms gek doen. Ben nu op me werk, mijn afspraak bij de gyn is om 5uur vanmiddag. Vanwege tijdsverschil is het dan rond 10uur savonds bij jullie. Zo gauw ik meer weet laat ik je weten Ga jij nog testen? Gr, Sermar
Zo ben ik weer... Ik ben net naar de gyn geweest en van hem moet ik afwachten. Eergisteren veels te vroeg getest (weet ik ook wel) maar ik was erg nieuwsgierig. Afwachten is makkelijk gezegd, maar we weten in de praktijk dat we allemaal wel eens voor NOD testen. Als ik ongi wordt moet ik weer met een kuur Clomid beginnen deze keer 100mg. Als ik posi test volgende week moet ik weer terug. Hopelijk kom ik de week door zonder stress