Hallo, ik heb vanmiddag 1 dag voor NOD een kvtest gedaan. Ik heb nu een jaar of 4 een koperspiraal. Ik voelde me al anderhalve week zwangerder worden met de dag. We wilden na deze cyclus zowieso voor een derde kindje gaan. Maar is moedernatuur ons mischien toch wel voor geweest?! Er kwam binnen 5 min een super Tuur streep. En heb de test ook maar afgespoeld met water.Ik ga donderdag maar weer eens testen.
Ik heb vandaag ook een streepje roze bloed/slijm gehad. Sorry, eet smakelijk! Zou dat mijn innesteling geweest zijn???? Ik maak t mijzelf extra spannend. Alleen als ik zwanger blijk is t natuurlijk nog riskant gezien mijn spiraal...
Ik zie niets. Over een paar dagen nog eens testen. Binnen de tijd aflezen, niet afspoelen maar meteen een foto nemen. Misschien dat het dan duidelijker is.
Ik zou contact opnemen met de huisarts als je spiraaltje nog niet is verwijderd. Weet niet wat voor consequenties dit voor een eventuele zwangerschap kan hebben.
Ik zie ook duidelijk een streepje als ik het scherm (net al mijn test vanavond erop gezet van vanmiddag) kantelt. Spannend! Inderdaad naar de huisarts.
Ik vind je streepje nog wel erg tuur als je je al 1,5 week zwanger voelt. Over een paar dagen nog eens testen, dan zou het streepje donkerder moeten zijn.
Ik zal morgen zowieso de huisarts bellen. Want d'r zitten idd risico's aan. Ook evt bbz natuurlijk. En ik voelde me idd al anderhalve week zwanger, maar dat was net na mijn eisprong. Dus dan had t nog niet direct met zwangerschap te maken geloof ik. Miss innesteling geen idee. Maar ik hoop snel op meer duidelijkheid van de huisarts of gyn.
Dat heb ik ook in mijn hoofd dat t ook gewoon een indroog streep zou kunnen zijn, maar verschijnt deze ook vóór 10min? Geen idee... To be continued 😉
Ongi is toch gekomen, dus was loos alarm. Maar volgende week spiraal eruit! Dan maar eens voor t echie proberen! 😁