Vandaag 5 dagen voor Nod predictor early gedaan en heeel licht tuurstreepje er op 🙈 Wat denken jullie? Morgen nog een predictor early of kV 2v5 Pff zo onzeker hier van
Ik zie em ook!! Maar waarom help?? 5 dagen voor NOD is nog erg vroeg.. Toch juist leuk dat je een streepje ziet!!! Wel spannend hoor!! Gewoon morgen of nog beter overmorgen weer testen. Dan moet hij opgelopen zijn.
Jaa super leuk !! Maar dat help ging ook over de testen haha wat ik het beste kon halen voor morgen nieuwe predictor of kV 2v5 😊
Ik zie hem ook. Ikzou ook beide halen. Dan kan je de predictors vergelijken en vanaf dan misschien met KV
Ik zou kv halen, die zijn goed, maar niet morgen testen. Je zit nog steeds ver voor je NOD. Gewoon over een weekje
Ik zie hem. Ik zou alleen niet iedere dag testen, en zeker niet met duurdere testen. Je hcg verdubbelt normaal gesproken pas om de 48-72 uur. Zou dus nog even 2 a 3 dagen wachten.
Ik had voor de zekerheid nog 1tje gedaan.. Vanaf nu wacht ik even een paar dagen wat denken jullie ? Loopt wel iets op toch