Ik geef nog steeds borstvoeding en word eigenlijk niet ongesteld Gisteren dacht ik ongesteld te worden maar was 1 veeg en weer weg Nu ben ik al wel vanaf vrijdag ziek Grieperig Zo begonnen mijn andere zwangerschappen ook maar in mijn omgeving zijn er veel mensen ziek We doen het wel steeds veilig dus zal wel heel iets raars gebeurd zijn als ik wel zwanger zou zijn En om nou elke keer een test te gaan doen vind ik ook wat dubbel Dus wat zouden jullie doen wel een test wagen of gewoon maar afwachten Ik geef nu 1 jaar borstvoeding Ben inmiddels denk ik maar 3x ongesteld geweest sinds de bevalling Maar zo weinig dat het eigenlijk geen ongesteldheid te noemen is
Hoe veilig is veilig? Want daar zit een verschil in natuurlijk. Echt met condoom of voor het zingen de kerk uit?
Gewoon even testen, dan weet je het zeker. Ik heb tijdens de bv-periode ook wel eens een testje gedaan. Je kan je soms door de hormonen wat vreemd voelen.
Nou mijn vriendin is toch wel zwanger geworden door condom heen: en nee hij was niet gescheurd en ze kon het en haar man niet geloven tot ze echo deden in abortuskliniek (want als je 40 bent en al 3 grote kids heb wil je geen baby bij)... maar dus ja hoe dat kon gebeuren weer niemand
Heel eerlijk? In de tijd dat jij hier je verhaal hebt getypt had je een test kunnen doen en het geweten zonder dat wij gaan lopen gissen " ja misschien wel, nee dat kan niet"...
Nouja, het is toch precies wat het is? Niemand kan in jouw hoofd of lichaam kijken en je dus van fatsoenlijk advies of een antwoord voorzien. Een test is het enige wat je het antwoord gaat kunnen geven.
Dat over test doen al 10 x advies gegeven maar her wordt genegeerd dus.. welk advies of raar verwacht je nog?
Ik geef je toch raad, je had een test kunnen doen... Ik vind het namelijk veel raarder dat iemand hier daarvoor een topic opent ipv daadwerkelijk een test te doen.