Late eisprong? Lichte testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bloeme, 3 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Ik heb dit jaar nogal wat testen versleten. Normaal gesproken test ik op cd 23 licht positief, met cd 28 (nod) heb ik dan een knaller. Deze maand was de test op cd 23 negatief, wel een lichte indroger uren later. CD 26 een witte test, ook geen indroger. Ik ging ervan uit dat ik cd 28 dus wel ongesteld zou worden zoals gewoonlijk. Maar afgelopen vrijdag dus niets. Gisteren dus getest en een mooi streepje binnen afleestijd. Vannochtend was het streepje iets donkerder. Als ik naar de streepjes kijk denk ik 10 DPO. Wat denken jullie? En kan je eisprong zomaar (veel) later zijn dan normaal?
    Deze ronde wel ovulatietesten gedaan van 10 t/m 14 CD, maar deze waren negatief. Maar ik had 'verkeerd' getest: verschillende tijdstippen. Deze maand ook geen duidelijk ovulatiepijn gevoeld.
    Vanwege meerdere vmk en ma maak ik me wat zorgen.

Bijgevoegde bestanden:

NienkeB vindt dit leuk.
  2. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Ik vind ze mooi hoor! Ik denk idd een late eisprong! Ik zit nu op 10dpo en test zoals de bovenste.. (ook met action testen) dus op eigen ervaring zou ik zeggen 10 en 11 dpo! En van m’n eisprong was ik heel zeker :)

Bloeme vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Mooi resultaat voor 10 dpo hoor.
    En ja, je eisprong kan zomaar een keer later zijn.
    Dat is iig de reden waarom de ovutesten op cd 10 tm 14 nog negatief waren.... je eisprong kwam er toen nog niet aan :D

Bloeme vindt dit leuk.
  4. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Zoals je test van vandaag, zo was hij bij mij op 8dpo! Dan zal je vast een latere ei sprong hebben gehad, of een late innesteling?
    Ik denk dat ik zelf al een vroege innesteling heb gehad en daarom zo vroeg zo'n streep al had, ook gemerkt aan menstruatie krampen!
    Denk dat dit gewoon heel erg varieert per persoon
    Ik zou als ik jou was gewoon lekker blij zijn hoor want er zit duidelijk oploop in!! en gewoon ff door blijven testen :)
    Is dit trouwens de gewone of early?

Bloeme vindt dit leuk.
  5. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Bedankt voor de reacties! Het is de gewone van de action. Het zijn mooie testjes en er is oploop. Maar ik maak me toch zorgen, het is de eerste keer dat ik meemaak dat de eisprong later is dan gebruikelijk.

6. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Wilde nog even melden dat de testen heel mooi en snel oplopen. Nu even klaar met testen :D

Bijgevoegde bestanden:

margarethd, Stella2018 en dreumesje vinden dit leuk.
  7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Hij is heel mooi opgelopen! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina