NEEEEEE ik wil niet stoppen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door mamavanbo, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    #1 mamavanbo, 23 aug 2011
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
    HELP!!! ik ben radeloos.
    zit te huilen tot en met.

Ferre is nu 9 maand en wil sinds gisterenavond niet meer bij me drinken.
    Vanaf ik hem neegleg bij me om te drinken wringt hij zich los en begint te huilen.
    heb het liggend op bed geprobeerd, rechtzittend, niets wilt hij. :(

ik heb nu wel mijn menstruatie door mijn minipil door maar dit is niet de eerste keer en tis ook niet de eerste dag. kan het daar aan liggen?

hij is ook wel al een paar dagen uit zijn doen, niet helemaal happy zeg maar. niet veel is goed met momenten.
    en wat me ook opviel is dat hij de laatste dagen beet of probeerde te bijten. heb hier niet fel op gereageerd gewoon de borst afgekoppeld.

hij heeft ook al 7 tandjes door, maar mag momenteel ook niet in zijn mondje kijken.

ik hoop zo dat hij nog terug wil komen drinken! ik ben er nog niet klaar voor om te stoppen :(

wat moet ik doen?

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    wat me ook opviel is dat er hier sinds gisteren een opvangkindje is in huis voor deze week en dat hij daar echt naar kan kijken van dat is wel mijn mama!
    sindsdien is hij helemaal niet happy meer.
    kan het daar ook aan liggen?

3. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    Klinkt wel erg grappig dat hij zo een eigen mening lijkt te hebben, maar snap dat het helemaal niet grappig is.

Wat te doen: niets moet alles mag invoeren. Dus gewoon lekker relaxed eens bij je leggen als hij niet wil dan niet en andere keer weer eens proberen. Met name in ochtend (nacht) zal je meer melk hebben en zal het makkelijker zijn.
    Kan inderdaad door iets teruglopen van de melk bij menstruatie versterkt worden kan ook gewoon een tijdelijke actie van je zoontje zijn ;)

Heb je een bad? Eens lekker in bad gaan met hem en gewoon relaxed spelen en knuffelen. Misschien pakt hij ineens de borst als hij zo op je ligt?!

In de tussentijd (als hij niet wil) wel zo nu en dan kolven om productie op gang te houden (4x daags bijvoorbeeld of hoe vaak dronk hij normaal bij je?)

Hoe krijgt hij nu zijn vocht binnen?

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Hallo

bedankt voor je reactie!

hij dronk nog een 3tal keren 's morgens, ergens in de namiddig en 's avonds voor slapen gaan.

hij heeft zijn fruithap gegeten maar hij wilt geen flesje ofzo.
    heb wat gekolfd nu maar krijg er amper iets uit, dat was in het begin ook al zo.

straks kan ik met hem even in bad liggen ja, hoop zo dat hij het ineens wel doet dan.

daarstraks ook rustig nog wat geprobeerd en hij wilt wel happen maar trekt dan toch weer weg en raakt overstuur.
    tis net of hij herkent het niet :( geur ofzo?

ik wil zo graag nog lang doorvoeden.

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    en nog steeds wil hij niet :(
    hij heeft sinds gisterenavond 3 keer de borst in zijn mondje genomen, 2 keer heel snel terug weggedraaid en 3de keer gebeten. ik heb er niet op gereageerd. hij keek me echt zo aan van zeg je nu niks?

ik voel me zo verdrietig! heb deze morgen weer enorm veel tranen gehuild.
    je ziet en merkt dat hij wilt drinken/eten maar iets houdt hem tegen :(

zelfs voeden terwijl hij slaapt lukt niet, hij opent zijn mondje niet.

ik hoop zo dat hij er heel snel terug aan gaat toegeven, is mis het voeden zo :(

6. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    Wat een volhardende zoon! Ik vind het moeilijk om zo nog iets te adviseren.
    Heb je ook het idee dat je voeding ineens teruggelopen is, of zuigt hij niet eens? Anders zou je het nog eens met een borstvoedingshulpset kunnen proberen?
    Of toch eens iemand mee laten kijken.
    Lastig te zeggen waar dit anders vandaan komt: hij eet/drinkt verder wel goed (dus niet iets wat pijnlijk is in zijn mond?)

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    indd hij zuigt niet eens
    qua voeding heb ik niet de indruk dat het minder is
    hij geeft vandaag een klein beetje toe en hapt af en toe aan maar meer ook niet.
    verder het eten van fruit en groenten gaat perfect!

Deel Deze Pagina