Hoi, Waar kun je leuk en betaalbaar beddengoed voor een baby kopen? Ik denk aan de Prenatal of de Hema. Welke van de twee is volgens jullie het betaalbaarst en welke winkel en heeft de leukste 'collectie'? Ik vind Baby-Dump wat tekort schieten op dat gebied en wat ze hebben is ook duur! Groetjes!
Kruidvat en trekpleister heeft van Bambino oid. soms ook heel leuk spul in de folder staan. Hebben wij alle ledikant lakentjes van. Prenatal ken ik niet maar Hema vind ik nog best wel prijzig. Zou op de kruidvat en trekpleister folders letten aangezien je nog even hebt. Volgens mij hebben ze die dingen om de 4maand ofzo
Inderdaad Bambino bij Bambino en Trekpleister, hebben vaak hele leuke lakentjes voor heel weinig geld. Mijn ledikantdeken is wel van Jolein, lekker dik en goede kwaliteit.
Ik heb van de Hema gehaald. Misschien wel iets duurder, maar de kwalitiet schijnt wel goed te zijn. Ledikantlakentjes enzo moeten toch een tijd meegaan. ik heb van familie hoeslakentjes gekregen, ook van de HEMA, na drie kinderen nog steeds goed te gebruiken!
Kijk voor (hoes)lakens ook eens bij de Wibra. Ik zag dat pas toen ik al beddegoed had en had toen spijt dat ik daar niet eerder had gekeken. Er zit echt leuk spul tussen en veel goedkoper. Ik heb er nog wel een hoeslakentje vandaan en dat blijft ook prima in de was (ok, ze is pas 4 mnd).