Ohw moet even flink vanmijaf zeuren hoor! Ik ben sinds eind dec nu al 3x ziek geweest, nee geen verkoudheidje ofzo, maar echt koorts enzo. In dec flinke griep, wat oversloeg dat al mijn holtes in mn gezicht waren ontstoken, kreeg er een ab-kuurtje voor. Al met al na 2 weken was ik weer eenbeetje mens. Twee weken geleden, werd ik weer ziek, koorts, keel ontsteking flinke oorpijn, blafhoest en alles wat er nog bij hoort. Ook dit is nog steeds niet volledig over, maar gister had ik zo zoiets, ga eindelijk weer de goede kant op. Maar ja helaas, vanacht werd ik kots misselijk, en jaar hoor, spugen, spugen en nog eens spugen, buikgriep! Ik schaamde me gewoon om mij weer ziek te melden op mn werk, en ik baal gewoon van dat ik weer ziek ben ik ben nooit ziek, en nu gewoon 3x achter elkaar! BAH Zo dat lucht even op
Misschien elke keer net iets te vroeg begonnen met weer te werken? Dat het nog niet helemaal uit je lijf was? Dan krijg je het inderdaad zeer snel weer en vaak dubbel zo erg als daarvoor. Ziek goed uit meis, dat is mijn advies. Als je denkt 'nu gaat het wel weer' blijf dan nog 1 a 2 dagen thuis om aan te sterken. Knuf, komt goed hoor.
He bah, dat is vervelend!! Maar ziek is ziek he! En deze keer even goed uitzieken en niet direct weer aan het werk gaan! Beterschap!
ook typisch ik ben nu ook voor de tweede keer flink ziek sinds ik zwanger ben. vorige keer( 3 weken geleden) luchtweginfectie gehad. antibiotica gehad en nu 2 weken later weer ziek. en ik denk dat het weer een luchtweginfectie is, daar ben ik nogal mee bekend. zouden we tijdens de zwangerschap misschien wat vatbaarder zijn voor virussen? beterschap in elk geval