zorg en zekerheid av top?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by joseetje26, Mar 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden, zat net een beetje te zoeken op website van freya en zorg en zekerheid en zag tot mijn schrik dat ze bij een av top verzekering ( zowieso bij al hun paketten) echt amper wat vergoeden, omdat het best een grote maatschappij is kan ik me dat amper voorstellen, wie zijn hier in de medische malle molen en verzekerd via zorg en zekerheidav top? wat krijgen jullie vergoed en indien jullie dingen zelf moeten betalen wat kost jullie dat dan? en doen ze daar moeilijk over?

veel liefs Jose

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he? er heeft niemand gereageerd, ik hoop dat dat is omdat jullie het geen interessante vraag vinden en niet omdat niemand van jullie bij zorg en zekerheid is verzekerd?

gr jose

3. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Joseetje,

ik denk dat er inderdaad nog geen reactie is omdat er niemand daar verzekerd is. Heb het nog niet voorbij horen komen. Veel zilveren kruis, unive, ohra, cz etc.

Maar nog even wachten. het is nu ook een stuk stiller op het forum door de pasen.

Groetjes,
    Elvira

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    das toch gek want je zou toch zeggen dat zorg en zekerheid echt een grote maatschappij is,

gr jose

5. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ja dat klopt, maar er is hier toen een hele periode geweest dat er veel overstapte, omdat er overal en nergens meer werd vergoed.

6. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Hoi joseetje,

Nou hier iemand die wel bij Z&Z verzekerd is.Ik heb ook de av top verzekering daar.
    Tot nu toe ik heb 3 IUI behandelingen gehad en 2x een pregnyl spuit.
    Daar heb ik zelf niets aan hoeven te betalen.
    In de polis staat dat als je vruchtbaarheidsbehandelingen gaat doen je alle medicijnen vergoed krijgt.Als je IVF/ICSI gaat doen vergoeden ze 3 behandelingen.

Kareltje

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    dank je kareltje, ik kon het zo snel niet vinden, vond de info onduidelijk ook op de website van freya staat niet veel.Ben jij tevreden over Z&Z?

groetjes Jose

8. Beeb

Beeb Actief lid

May 14, 2006
    410
    0
    0
    Ook ik ben bij Zorg en zekerheid verzekerd, en ik krijg 3 volledige pogingen + medicijnen vergoed.

Greets Beeb

9. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Hoi joseetje,

Ik heb er inderdaad ook een aardig tijdje naar moeten zoeken,maar uiteindelijk heb ik het wel terug kunnen vinden.
    Ik ben wel tevreden over Z&Z.
    Alles wat ik tot nu toe heb gehad,ook fysio en andere dingen hebben ze zonder vragen gewoon vergoed.
    En als ik zo de polis gelezen heb komt het met deze behandelingen ook goed.

Groetjes Kareltje

10. Lina

Lina Fanatiek lid

Aug 23, 2005
    1,089
    0
    0
    Ook ik ben bij Z&Z, en heb geen problemen met hun.
    Zit er al vanaf het begin dat je verzekerd moet zijn. Ook mijn borstoperatie hebben ze geheel vergoed, ze helpen goed bij wachttijdbemiddeling.
    En wat betreft IVF: 1ste behandeling zélf betalen, 2de en 3de vergoed.
    Maar dát is nu veranderd: 3 behandeling vergoed.

De reden dat ik niet eerder heb gereageerd, is dat ik hier zelden of nooit meer ben omdat we uit de mmm zijn gestapt.

Succes met je behandeling Jose.

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Kareltje, mag ik vragen waarom jij na 3 keer iui overgaat op isci? was de zaadkwaliteit er achteruit gegaan? ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit vraag.

groetjes jose

12. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Je mag dat best vragen hoor.
    Eigenlijk was icsi de enige manier om zwanger te worden volgens de statestieken,maar de gyn wilde het toch proberen met iui en dan na 3 pogingen over gaan op icsi.Want hij had er een positief gevoel over.
    Vandaar dat we nu overgaan op icsi behandelingen.
    Dus ik ben benieuwd hoe het nu allemaal gaat verlopen.

Groetjes Kareltje

Share This Page