2e ICSI poging aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Monatoetje84, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1 Monatoetje84, 6 jul 2012
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
    Hallo,

Ik begin in augustus aan mijn 2e ICSI poging,
    Hebben 20 juni onze 1ste punctie gehad waarbij ze 10eicellen hebben kunnen weghalen, daaruit waren 4 embryo's ontstaan, op 22 juni heb ik een terugplaatsing gehad van een topembryo, helaas ben ik gisteren ongesteld geworden. Heb het ziekenhuis gebeld, en te horen gekregen dan onze andere 3 embryo's van matige kwaliteit waren en niet goed genoeg waren om in te vriezen.
    Dus nu begin ik morgen (7-7) met het slikken van de pil, en op 23 aug mag ik starten met de decapeptyl, 4-9 heb ik dan een uitgangsecho en dan zal ik als alles goed is op 5-9 met 150E puregon starten en dan zal ongeveer in de week van 17-9 de punctie plaats vinden..
    Zijn er nog meer meiden die met de 2de poging gaan starten?

Liefs Monatoetje

2. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Hoi,

wij hebben 13 augustus een intake gesprekje om te gaan starten....dus denk dat wij ook rond september weer gaan starten.
    wij hebben nog 2 cryo'tjes in de vriezer, geen idee nog hoe dat in zijn werk gaat, want heb zelf geen cyclus.
    Spannend!

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi ik heb net de tweede poging gehad daar waren 2 cryos uit gekomen die word waarschijnlijk begin augustus terug geplaatst in mijn eigen cyclus ik slik op dit moment provera om mijn ongi op te wekken daarna moet ik op cyclus dag 10 komen voor een echo om te zien of er al een eitje groeit

5. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

@ sylcor, spannend zeg... Ik zie dat jullie al een kindje hebben via icsi? Hoeveelste poging was het raak bij jouw? En de cryo's heb je die daar nog van over? Wij hadden helaas bij de 1ste poging geen cryo's.. Baal ik wel een beetje van want zo ben je wel erg snel door de 3 vergoedde pogingen heen....

@ karnikke, wat klote meid dat je verse 2de poging niet is gelukt... Volgensmij kun je nu wel snel de cryo's teruggeplaatst krijgen...
    Ik duim voor je! Hoe is jouw 1ste poging gegaan?

Welk ziekenhuis zitten jullie? Wij in Maastricht..
    En wat is jullie reden van icsi,ivf? Mijn man heeft te weinig goede zaadcellen... Bij mij is gelukkig niks geks gevonden...

Liefs Mona

6. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Haaaaai!

Nou mona ik wil hier ook wel met je mee praten hoor!
    Ik begin zelf begin aug weer met de pil en 9 sep met de deca.

Onze verhalen zijn eigenlijk een beetje hetzelfde he. zelfed probleem.
    Ik ga nu wel vragen als er meerder goeie emmys zijn dat ze dan 2 terugplaatsen. Want wij hadden ook nog 2 emmy's die wel goed waren voor een verse terugplaatsing maar niet voor invriezen.
    Ik vind dat heeeel sonde. Stel je voor dat ik nou net van die zwanger had kunnen worden.
    Arrrrgggg frusterend hoor.

Hoe is het nu verder met jou?

7. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Lin!

Gezellig dat je hier ook mee komt schrijven!!
    Ik wilde dat de komende afspraak ook eens vragen, of de 3 die ze weg gedaan hebben, wel goed genoeg waren geweest om vers terug te plaatsen, want dan wil ik er ook 2 hebben... geen idee of we daar een inspraak op hebben hoor...
    Maar ik vind het idd ook zonde dat ze weg gedaan zijn!

Hier gaat het nu opzich wel, baal af en toe nog maarja je moet verder, met me rot voelen schiet ik toch niks mee op! Kijk liever vooruit en hoop gewoon dat de 2 poging meer geluk brengt! In ieder geval met wat cryo's. Het benauwd me een beetje dat we nu aan de enerlaatste kans beginnen om zwanger te raken.... Bleh nog maar niet teveel over nadenken!

X

8. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Hoi hoi,

Wij hebben idd al een zoontje van 17 mnd...In principe is het gelukt in de 2e poging. Toen we begonnen was er na 2 weken spuiten nog geen eitje gevonden dus werd de behandeling afgebroken. De 2e poging ging na 2 weken nog steeds zo, maar mocht toch nog even doorspuiten. Uiteindelijk heb ik ruim 4 weken gespoten tot aan de punctie...
    De cryo'tjes zijn idd nog van die poging. Balen dat je bij de 1e keer geen cryo'tjes had, maar de volgende keer vast wel!!
    Wij lopen bij het MCK in Leiderdorp en dat bevalt supergoed!
    Ik heb PCOS (sinds de bevalling feb 2011 nog maar 6x ongi geweest) en mijn man heeft heel weinig, niet bewegend zaad. Onze enige optie is dus ICSI...

Ligt ook aan je leeftijd en gezondheid en kansen of ze er meer dan 1 terugplaatsen. Ik was toen nog vrij jong (nog steeds natuurlijk haha) en kreeg er dus maar 1.....
    Dit is omdat 2 meer risico's met zich meebrengt....

9. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ mona.

Bij mij wouden ze bijna 2 terugplaatsen. Het is dat ik zei dat het volgens mij niet mocht. Omdat het onze eerste poging is en ik nog maar 25 ben.
    Maar ja hoe groot is nou die kans dat die 2 blijven zitten. Als onze toppertjes van de eerste keer niet wouden blijven:(.

Ik mag volgende week even langs komen voor een nagesprek dus zal het ook gelijk even vragen.

@ sylcor Hoeveel eitjes had jij bij je 2e poging?

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi
    Ik zit bij het zh in zwolle bevalt prima. Mijn vriendelijk heeft ook veel te weinig goede zaadcellen onze enige optie was dus ok icsi. De eerste poging werden er 2 terug geplaats van redelijk en matige kwaliteit allebij niet blijven zitten. De 2e poging 1 van goede kwaliteit terug geplaatst is ook niet blijven zitten daar had ik nog wel 2 cryo`s van over en waarschijnlijk word ongeveer begin augustus er 1 van terug geplaatst

11. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    @lin, ik had 9 eitjes bij de punctie, 5 zijn bevrucht, waarvan 1 voor de tp gestopt is, 1tje is mijn zoontje, 2 in de vriezer en 1 was niet geschikt om in te vriezen en is dus 'weg'

12. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sylcor, geeft me goede hoop jouw verhaal te horen! Soms ben ik echt zooo bang dat het nooit zal gaan lukken!
    Mijn vriend heeft te weinig zaadcellen... Al vonden ze in ons vorige ziekenhuis dat nog wel meevallen, dus ons hele tijd laten aan sukkelen, totdat ze met IUI begonnen en er na bewerking onder de 1milj goede zaadcellen overbleven...
    Hoop ook echt dat we de volgende keer wel cryo's hebben, anders ben je zo snel door de pogingen heen...

13. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Jaaa ik hoop het hetzelfde. en ik hoop dat er ook 2 teruggeplaatst mogen worden.;)

Deel Deze Pagina