Nog een vraagje van Booey: Als je gaat plassen na het vrijen, wordt de kans op zwangerschap daardoor kleiner of is dat een fabeltje? Plas je de zaadjes uit of maakt dat niks uit? Ben erg benieuwd, kon op het internet niet zoveel vinden hierover. Hoor het graag van jullie want, ben weliswaar een late, maar toch onwetende beginnende klusser op dit gebied (haha) en wil graag jullie kennis gebruiken! Booey
Door de "zitstand" loopt er wel een gedeelte van het zaad uit, maar er blijft genoeg achter om zwanger te worden hoor. Ik heb altijd geplast na het vrijen en zie het resultaat
Erg he, allemaal van die dingetjes die je dan bezig houden... Ik had even het idee dat er misschien toch iets mee uit gaat (ondanks de route hihi). Bedankt voor je snelle antwoord en gefeliciteerd met jullie zoon!
Er loopt natuurlijk een beetje weg als je opstaan en naar het toilet gaat. Ik ga ook altijd plassen na het vrijen, maar toen we echt aan het proberen waren heb ik eerste even op mijn rug gelegen met mijn benen in de lucht . Daarna ben ik gaan plassen. Geen idee of het heeft geholpen, maar de ene keer dat ik het heb gedaan is volgens mij wel de keer dat ik zwanger ben geraakt. Je voelt je wel een beetje lullig als je er zo bij ligt, dat wel ... Groetjes, Dominique
ik blijf ook altijd eventjes liggen en ga daarna plassen. Als ik dat niet doe dan heb ik gegarandeerd een blaasontsteking..... san
ik blijf ook altijd eventjes liggen en ga daarna plassen. Als ik dat niet doe dan heb ik gegarandeerd een blaasontsteking..... san
Een vrouw kan niet zwanger worden als ze na het vrijen meteen gaat plassen. (dit is niet waar omdat de zaadcellen al in de baarmoeder zitten en plas door de plasbuis gaat. En deze zijn van elkaar gescheiden.) gevonden op deze site staan nog meer fabels bij: http://mediatheek.thinkquest.nl/~kla034/kindje.htm
De meeste zaadjes zijn tegen die tijd al druk een westrijdje zwemmen aan het houden hoor! Je kan natuurlijk wel even 10-15 minuten blijven liggen met een kussen onder je billen... maar ik zou daarna ook gewoon gaan plassen hoor!
hihi, toch wel een raar iets, mijn man lacht me altijd (liefdevol ) uit, want ik moet altijd plassen na het 'spelen'. Komt dat door de druk op je buik ofzo, ik bedoel, het is toch maar even een gewicht wat je dan op je blaas heb liggen.
Ja precies, als ik dus niet ga plassen, heb ik dus ook geheid een blaasontsteking (doh!). Dus vandaar even mijn vraag en dan jullie wel voor al jullie antwoorden, ik ben echt een beginnener en je loopt dan toch tegen dit soort dingen aan. Bedankt!
man! Ik kan maar beter naar bed gaan met al die typefouten hihi (beginnener) ...... Slaap lekker allemaal, morgen weer fris naar forum met daglicht ipv schemerlamp op mijn laptop haha
Lastig is dat een van de kenmerken aan zwangerschap is dat je dan vaak naar de wc moet, maar ik moet altijd al vaak. Mijn collega was zwanger en we gingen zowat even vaak naar de wc Waarschijnlijk als ik dan zwanger wordt kan ik daar beter gaan wonen. Ook zeer lastig dat zwangerschap niet gewoon een rijtje duidelijke kenmerken heeft, zodat je het tenminste meteen zeker weet. Iedereen heeft het altijd verschillend. Ach, op een gegeven moment weet je het zeker. Iedereen die misselijk is, buikpijn, pijnlijke borsten etc. heeft, vaak moet plassen, zin krijgt in zure bommen, SUCCES!
Ik blijf erna ook altijd ff liggen.....je weet maar nooit. Heb ik trouwens in zo'n zwangerschapsboek gelezen. Het vervelende aan die symptomen is dat je ze ook kunt gaan inbeelden. Misselijk gevoel, pijnlijke borsten, veel plassen (doe ik zowieso al) etc. Noem het maar op en ik had het vorige week (net een week voor ongi) en nu ben ik , helaas, toch gewoon ongesteld. In mijn horoscoop (maagd) voor 2007 in de glamour stond trouwens dat 2007 een vruchtbaar jaar zou worden, dus wie weet......... Maar wat ik wil zeggen is dat ik een week voor mijn ongi me vanalles ingebeeld heb (ik las toen ook die horoscoop en in de weekhoroscoop stond weer iets over veranderingen ofzo...), dus das ook een mogelijkheid.