Heeft iemand ervaring met ovulatietesten van Matcare, ik ben 10 december begonnen met testen. Maar krijg elke dag een andere resulaat. Dan wordt het streepje donker en dan denk ik dat het de volgende dag wel positief zal zijn, wordt het streepje weer lichter. De dag erop wordt die weer donkerder en nu wordt het streepje weer lichter. Kan dit? Moet het streepje echt net zo donker worden als het controle streepje?
Hoi Baby, Helaas verschilt het voor iedereen. Bij mij werd het streepje even donker maar ken ook mensen die normaal geen enkel streepje hadden en ronde de eisprong een licht streepje. Voor hen was dat dan een positieve test. Bij mij werd hij dus wel altijd even donker. SUcces ermee!
Haha, dat bedoel ik nou. Het is zo vervelend. Ben zo bang dat ik mijn eisprong dus als heb gemist. Weer een kans minder. Volgende maand toch maar met een andere merk test proberen. Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb ze deze manad gebruikt en de ene dag was die licht, de volgende dag donker en de dag daarna nauwelijks nog wat te zien en toen heb ik niet meer getest... was duidelijk voor mij. Had daarnaast ook getempt, dus kan het twee keer bevestigen.