Simone kan echt niet tegen muggenbulten, ze krijgt er rode plekken van zo groot als een rijksdaalder! We hebben overal horren en ze heeft een klamboe over haar bed maar soms wordt ze toch gestoken. Vanavond werd ze steeds wakker en ging ze zelfs niet slapen na een flesje. Blijkt er een blaar op haar voet te zitten ter grootte van een doperwt, waar vanavond alleen nog een muggenbult zat! Ik heb hem doorgeprikt, ze gaf geen kik. Bikkeltje Ik was vroeger ook zo overgevoelig voor muggen maar ik vind het echt heel zielig, hebben jullie kindjes dit ook?
hier (nog) geen last van muggen dat hebben wij zie wie zo niet vaak of veel, vorig jaar wel 6 muggen in huis gehad.
Hier de eerste keer kleine rode muggenbulten, maar nu waren het gewoon blazen met schijven eromheen! Volgens mij is er een muggenmutatie gaande hoor. Flinke bultjes.. pff
Ja hier ook, als mijn oudste in haar gezicht gestoken wordt krijgt ze een enorme rode bult....ze is nu 3 weken geleden gestoken en ik zie de bultjes nog zitten, wel veel kleiner, maar nog steeds niet weg. Lijkt inderdaad wel een soort allergie ofzo.
Ben zelf allergisch tegen insectenbeten dus reageer ook heel erg op zo´n muggenbult...heb daar altijg goed 1 1/2 tot 2 weken last van. Bij onze oudste blijkt ook dat hij allergisch hierop reageert ook al niet zo erg heftig gelukkig als ik. Heb laatst de tip gekregen dat als je gestoken bent er ui op te doen ... je gaat alles wel een keer proberen dus dit gisteren maar gedaan omdat F. gestoken was, en ik moet eerlijk zeggen dat ik enorm verbaast was over de werking. 15 minuten ui op de plek, even wachten en na verdere 10 minuten was er amper nog wat te zien. Geen jeuk meer, gewoon niks. Misschien voor de een of andere moeder dus ook een aanrader om dit eens te proberen
Mijn zoontje is er ook zo gevoelig voor . Het is echt zielig zo'n kleintje met van die flinke bulten. Zelf ben ik er ook allergisch voor, beetje jammer dat je het dan overdraagt. De uien ga ik proberen!
Mijn dochter krijgt ook grote bulten na een steek. Ze heeft nu een schijfje citroen met kruidnagel onder haar bed en heeft geen last meer van muggen. Voorkomen is beter dan genezen.