Lieve meiden, Gisteren heb ik van mijn gyn Pregnyl 5000 meegekregen maar nu achteraf heb ik eigenlijk toch wat vragen misschien dat jullie mij kunnen helpen aan antwoorden. Even in het kort: Afgelopen vrijdag heb ik een positieve ovulatie test gehad. Zaterdag dan hoogst waarschijnlijk of zondag misschien nog wel mijn eisprong. Morgen 7 dagen na mijn positieve ovulatie test moet ik dat dus inspuiten. Ik heb dit gekregen omdat ik al een week na eisprong begin met bruin verlies / spotting om vervolgens een week later ongesteld te worden. Maar ik lees alleen maar vehalen dat dit voor de eisprong word ingespoten zodat er dus een eisprong plaats vind maar nergens lees ik dat dit word gebruikt om je '' ongesteldheid '' te verlengen. Wie kan mij hier een antwoord op geven? En zijn er meer meiden die dit hebben gehad? Ben heel erg benieuwd.
Het wordt weleens gegeven om je lf te verlengen. Soms wordt het gegeven ipv utrogestan. Dus heel normaal dat je het nu moet prikken.
Hier kan ik wel bij helpen! Het is zo dat Pregnyl gegeven wordt om een eisprong op te wekken. Dat is bij jou het probleem niet, want die had je al van jezelf. Ook na een eventuele bevruchting kan Pregnyl voorgeschreven worden om een eventuele innesteling te bevorderen. Het doet dus inderdaad hetzelfde als Utrogestan. Wij hebben nu onze 2e IUI behandeling in combi met Pregnyl (en ook Menopur) Exact zoals hierboven staat: Pregnyl om een eisprong op te wekken en nu misschien om een eventuele innesteling te bevorderen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Fijn meiden voor jullie antwoorden daar heb ik zeker wat aan. Ik heb vandaag alleen alweer (licht) bruin gespot Heeft het dan nog wel zin om de Pregnyl te gebruiken? Ik word er zo onzeker van dat mijn lichaam mij zo in de steek laat. Volgens de calculator van zp zou vandaag mijn innestel dag zijn maar dat is normaliter toch roze / rood?
Zie nu dat mijn bericht hier helemaal verkeerd staat, sorry. Weet iemand hoe ik deze kan laten verplaatsen?