Hi! Even korte achtergrond. Normaal heb ik een cyclus van 34/35 dagen en dan mijn eisprong op dag 21 16 januari een miskraam gehad toen ik 5.4 weken zwanger was. In februari op dag 18 eisprong gehad ( niet ontdekt door testen, want ik testte te laat) maar op dag 32 ongesteld geworden. Nu voelde ik me gisteren al wat anders en deed ik een goedkoop dipstickje, met redelijk dikke lijnen, maar ik dacht zal wel die komen eb gaan? Vandaag zelfde gedaan en toen toch maar vanavond een clearblue en tot mijn verbazing..... op dag 12!! een smiley..... Ik snap er niets van! Kan een miskraam ook je 2e cyclus nog zo door de war schudden? Ik geloof het bijna niet dat de smilie goed is....
Een miskraam kan je cyclus zelfs enkele maanden in de war schoppen. Hoe lang verschilt per vrouw en per miskraam. Heel veel sterkte, een miskraam is niet niks.
Allereerst veel sterkte! Ik heb anderhalf jaar geleden een miskraam gehad mijn cyclus is sinds dien veel meer gaan schommelen als daarvoor.. mijn vorige cyclus was 25 dagen en de gene waar ik in zit zal 30 a 31 worden. Voor mijn miskraam had ik netjes standaard een cyclus van 28 dagen Ga er lekker voor nu je je piek heb gevonden!!