Hallo allemaal Ik had even een vraagje over pregnyl 1500 eh. Na hoeveel dagen mochten jullie testen na het 3 keer spuiten va pregnyl 1500 eh, wanneer kun je erop aan dat je echt zwanger bent of als het de pregnyl nog is. groetjes sjolie
Ik heb 5000 gespoten deze is na 10 dagen uit je lichaam. Heb gezocht op het internet, 1500 is na 3 dagen uit je lichaam.
hoi baby Bedankt voor je antwoord, na 3 dagen al dat zou heel snel zijn. Ik zit nu 7 dagen na de laatste spuit en had vanmorgen 2 streepjes, maar twijfel nu of dt door de pregnyl komt of dat ik echt zwanger ben. groetjes sjolie
Ik heb het nog een keer opgezocht, het zijn echt 3 dagen. Op een andere site zag ik 4 dagen staan. Maar ik denk dat je gewoon zwanger bent. Een voorzichtige felicitatie.
hoi baby Ik zag op weer een andere site dat het 7 dagen waren. Is echt om gek van te worden al die onzekerheid, zal dan toch maar even geduld moeten hebben en hopen dat het sreepje blijft staan. Jij moet nog 3 dagen wachten zie ik, wordt ook spannend heel veel succes groetjes sjolie
Als je banner klopt en je bent twee dagen overtijd, dan is het denk ik toch goed nieuws hoor Sjolie? Wanneer is de inseminatie geweest meid? Ik hoop het beste voor je ! Groetjes, Josien
hoi josien Ik ben er vanmorgen vroeg bij want ik moet zo naar mijn werk. De insemenatie is nu 17 dagen geleden, ben vanmorgen nog niet ongie maar de test was nu weer heel erg vaag. Moet geloof ik nog even geduld hebben, maar dat valt niet mee.
hoi allemaal Vanmorgen weer negatief getest, kan er wel gek van worden. Ik wacht het nog even af en anders de gyn. maar bellen of ik misschien een bloedtest kan krijgen. Want kan wachten dan lang duren, we zijn al 2,5 jaar bezig, maar deze dagen lijken wel langer te duren dan die tijd. groetjes sjolie
Vreselijk is dat zeg! Nu nog geen duidelijkheid... Ik zit al te piepen nu ik 3 dagen voor mijn NOD nog niet positief test. Goed idee in ieder geval van die bloedtest. Dit is toch slecht voor je stressniveau! Hopelijk heb je snel je antwoord.
hoi Ik heb vanmorgen gebeld en mag vandaag komen te bloedprikken, dan kan ik vandaag of morgen de uitslag hebben, dus nog even stressen en dan weet ik in ieder geval hoe het ervoor staat. Bedankt voor jullie reacties, ik moest de stress even van mij afschrijven. groetjes sjolie
hoi allemaal Bloedtest is binnen en de uitslag was negatief, heeft wel even wat gezeten maar dat is mis gegaan. Nu maar weer wachten op de ongie. groetjes sjolie
Ach meis....wat ontzettend klote voor je! Na 2,5 jaar en een paar IUI's had ik je zoooooveel fijner nieuws gegund! Er zit niets anders op dan uithuilen, weer uithuilen, veel chocola en met een filmpje op de bank! Knuffel, Koosje
Lieve Sjolie, Wat een vreselijk nieuws zeg... Meid, heel veel sterkte! Ik hoop snel op beter nieuws! Liefs, Josien
hoi allemaal Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Heb gisteren even uitgehuild en veel koffie gedronken, ben eraan verslaafd en kreeg al bijna niets meer. groetjes sjolie