Muggen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noralie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Wat doen jullie om je baby tegen muggen te beschermen? Om het bed hangt een klamboe maar laat in de middag komen ze al en ik zou graag iets hebben om haar tijdens die uurtjes te beschermen. Er zijn zat producten op de markt maar ik lees en hoor zoveel tegenstrijdige dingen dat ik benieuwd ben wat andere ouders doen.

Ik woon in het buitenland en ik heb het (op aanraden van een vriend) al eens geprobeerd met een stekker maar daar zijn de muggen hier ongevoelig voor :) Ook alle citrusproducten (kaarsen, olie ed) helpen allemaal niets helaas.

Wat doen jullie?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wij hebben een hor voor haar raam maar daar heb je niks aan denk ik, wij hoeven verder niks te doen, de hor helpt goed. de mug die er wel door komt via een andere weg maak ik dood :D

3. tulip

tulip Niet meer actief

zo'n stick die je over de huid van je dochtertje kan rollen???

4. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    @Shaylen: haha, dan ben ik de hele nacht met zaklamp en tijdschrift in de weer ;)

@tulip: aan producten geen gebrek hier maar ik lees veel over de slechte stoffen die erin zitten, zelfs in de producten speciaal voor baby's en kinderen. Vandaar dat ik me afvroeg wat andere ouders doen, misschien is er iets dat ik niet ken. Wat doe jij? Of ben je zo gelukkig dat je weinig last van muggen hebt? :)

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb dat ding zelf idd nog nooit gebruikt. Ik heb een klamboe over het bedje, een hor en ik druppel wel citronella. Maar de gezinsleden hebben geluk hier hoor, muggen die komen hoeven alleen mij.;)

6. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Hm, maar jij bent dus de pineut... :)

7. tulip

tulip Niet meer actief

jep;)

Deel Deze Pagina