Wie is er zwanger van n gemiddeld of matige embryo( b of c)?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Herma, Mar 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Herma

Herma Bekend lid

Sep 15, 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hallo! Vandaag terugplaatsing gehad van 2 embryo's. Een van gemiddeld kwalieit ( B) en een van mindere kwaliteit ( C) . Ik was stiekum toch een beetje teleurgesteld, ik weet dat het egoistisch is ,ik mag blij zijn dat ik uberhaupt emryo's had. Hebben c kwaliteit wel een kans denken jullie? Nu 2 weken zenuwslopend wachten he. Thanx!

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Kan het me heel goed voorstellen herma, ik voelde me toen ook schuldig omdat ik teleurgesteld was in de kwaliteit. De 1e keer had ik ook b+c alleen de 2e keer a+b.

Helaas ben ik van beide keren niet zwanger. Ik kan je dus geen positief verhaal vertellen alleen dat ik gelezen heb dat een emmy in je buik ineens hard kan gaan groeien dus het kan echt. Ik denk dan maar zo, ze plaatsen het niet terug als het zinloos zou zijn.

Heel veel sterkte en het zijn gewoon twee vechtertjes ok?

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Hoi Herma,

Ik had twee C-tjes en was ook teleurgesteld, ik had niet gelijk een A verwacht, maar op zijn minst een B-tje. Ik had wel een positieve test, maar helaas ging het een paar dagen erna mis (maar dat kan iedereen overkomen en dat lag volgens mij niet aan de kwaliteit).

Dus: positief blijven denken!
    Groetjes Mia

4. Niet meer actief

Ik kan me heel goed vorostellen dat je de kwaliteit een beetje teleurstellend vindt. Wij hebben uit 4 pogingen nog maar 1x een A kwaliteit embryo gehad, verder waren de embryo's steeds C kwaliteit. De 3 IVF ben ik wel zwanger geworden van 2 C-tjes, helaas is het geeindigd in een MK met 6 weken en een MA met 7 weken van een 2ling, dit lag niet aan de kwaliteit maar aan een infectie aan mijn baarmoedermond tgv B sterptokken.

Dus het kan, probeer positief te blijven....succes tijdens de wachtweken! :thumup:

5. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben op dit moment zwanger van een B of een C-embryootje en tot nu toe gaat alles prima! Laat je dus niet te veel leiden door de kwaliteit. C-embryootjes maken hele mooie baby's ;)!

Liefs en succes met de ellendige WW,
    Josien

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Ik ben nu zwanger van een A en een C embryo. (tweeling) Ze doen het beide even goed, dus het kan gewoon hoor!

Succes in deze zware wachtweken!

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik ben zwanger geraakt van een cryo een matige en slechte kwaliteit
    dus het kan echt hoor ;)

8. Herma