Weet iemand wanneer de bijwerkingen niet meer van de pregnyl kunnen zijn? Mijn 1e ICSI heeft geresulteerd in een miskraam waardoor ik niet weet of de symptomen toe te wijzen waren aan de pregnyl of de zwangerschap. Ik kreeg 7 dagen na de pregnyl en 3 dagen na de TP last van een coninue zeurende onderbuik, verstopping en een hele opgeblazen harde buik. (voelt als lichte overstimulatie) Een dag later voelde mijn borsten gespannen (vooral aan de zijkant). Vandaag op dag 8 na de pregnyl en 5 na de TP heb ik nog steeds last van deze verschijnselen, alleen nu juist beetje buikloop en een temp van 37,8. Is dit allemaal nog de pregnyl of zou het........? Liefs, Ciara
ik dacht dat de pregnyl na 10 dagen uit je lichaam is. maar het hangt er ook vanaf hoeveel EH je hebt gespoten.
Dank voor jullie antwoord. Weten jullie ook of het normaal is dat evt bijwerkingen zich dus pas na een week openbaren?
Het meest logische is dat je meteen na je Pregnyl-injectie de meeste bijwerkingen hebt, dan is de concentratie hormonen in je lichaam het hoogst. En deze zouden af moeten nemen naar mate de Pregnyl uit je lichaam verdwijnt. Dus wie weet toch een zwangerschap? Gebruik je trouwens ook Utrogestan/Progestan-bolletjes? Die kunnen ook voor flink wat kwaaltjes zorgen... Heel veel succes!
Hey meis, ik had al 4 dagen na de pregnylprik continue last van zeurende zachte krampjes. Vanaf dat moment steeds het gevoel dat de ongie moest komen...beetje vroeg natuurlijk Ik heb toen ook mijn temperatuur bijgehouden en die bleef hoog! Het blijft altijd een raadsel dat pregnyl! Bij mij waren de bijwerkingen ook iedere keer anders.. Ik teste altijd zo rond de 9 à 10 dagen na de prik (was toen negatief) En nu vorige maand positief! Ik duim voor je! Liefs, Lelie
Ha, wat is het hier gezellig met allemaal zwangere meiden, nou ik nog! Ik heb idd sinds dag 3 na de terugplaatsing een zeurend gevoel alsof ik ongesteld moet worden en neig dus sinds 2 dagen naar lichte overstimulatie, vooral 's avonds is mn buik helemaal opgezwollen. Het lijkt allemaal erg op de 1e keer toen het raak was maar ik durf ook niet zo goed te hopen. Vind het ook wel erg vroeg al deze zgn verschijnselen. Ik moet idd 3 x per die K-bolletjes inbrengen, de utrogestan zal ook wel voor de nodige bijwerkingen zorgen. Waterlelie: Maandag, je eerste echo, spannend! Ben je al een beetje zenuwachtig? Voel je je goed verder? Jippie: Wanneer heb jij je eerste echo? Hebben alle zwangerschapsverschijnselen zich al aangediend? Lekker slapen voor strx! Liefs, Ciara
Ik ben super nerveus hahaha Is ook heel spannend allemaal...het is nog zo onwerkelijk. Ik hoop echt dat alles goed is en dat het hartje klopt! Wij zijn nu ook op huizenjacht gegaan...moet toch groter wonen in adam hihi Al met al voel ik me goed en heel gelukkig! Ik hoop dat jij ook net als ik een prachtig verjaardagscadeau krijgt! Nog even volhouden
Ja, lastig altijd. Ik ben ook altijd zwanger geweest na een tp met Pregnyl...ging helaas 2x fout en 1x goed. Ik weet dus ook het verschil niet zo... Ik denk echt dat je nooit tijdens de wachtweken kan zeggen waar het van is.... Je zal echt moeten wachten tot je mag testen, helaas. Succes!
He Waterlelie, Ja, groot wonen is niet eenvoudig in A'dam. Als het bij ons gaat lukken moeten we ook verhuizen. Willen jullie ons huis dan niet kopen? 100 m2, garage en een tuintje Wij hadden vorige keer zelfs al een nieuw huis gekocht. Maar ja, toen ging het mis en kwam de kredietcrisis, gauw de boel maar weer terug gedraaid ovb van financiering. Maar spannend joh! leuk he met al die nieuwe dingen bezig zijn. Geniet er van meid! Fijn weekend! P.S. Ik ga lekker tuinieren en de boel zomerklaar maken..en zo komen we de tijd wel door
Hahaha is jullie huis dan ook te klein? Zeker 1 kamer te weinig Wij hebben wel wat leuks gezien in het Oostelijk haven gebied... Huis met 4 kamers is te duur in het Centrum. Wat een toestand
Idd 1 kamer te weinig maar hahaha, wij wonen ook in het Oostelijk Havengebied. Heerlijk wonen hoor, zou niet meer anders willen.