Vraag over Quinny en duowagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mounia, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hey meiden,

Klopt het dat je nergens meer de quinny buzz 3 van 2008 kan vinden?Op marktplaats staan er ook niet veel.
    Ik wil die wagen graag aanschaffen, maar dus nergens te vinden :(

En dames die verstand hebben van duowagens, welke raden jullie mij aan?
    Ik wil dan een wagen dat ze achterelkaar zitten en niet al te groot (wil graag nog de kruidvat binnen kunnen ;) )

ps, voor het geval dat jullie denken waarom wil ze zoveel kinderwagens:( dat is omdat ik pleegmama ben, en verschillende leeftijden hier krijg en soms ook daarbij een bijplaatsing heb (dus 2 kindjes).

Liefs Mounia

2. Carolyn

Carolyn Actief lid

2 jun 2008
    317
    0
    0
  3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    De Phil & Teds vibe zijn idd hele leuke wagens en prijzig haha, ik wil gaan kijken voor een goedkopere, ook aangezien ik hem steeds bepaalde periode's maar hoef te gebruiken.

Ik ga meteen even naar je link kijken!

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    #4 mounia, 1 okt 2009
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
    Carolyn, mischien een beetje een domme vraag, maar in de buzz kunnen kindjes tot een jaar of 3/4 toch?
    De wagen ziet er goed uit!

5. Carolyn

Carolyn Actief lid

2 jun 2008
    317
    0
    0
    Hi Mounia,

Nee hoor, geen domme vraag. Ja inderdaad kunnen kindjes tot een jaar of 4 erin, maar wij krijgen in februari nog een spruit en dan is mijn mannetje net 2, hij slaapt nu nog 2 keer in de middag en tillen gaat niet meer met zijn 12 kilo. Dus vandaar de aanschaf van een duowagen. Daar kunnen ze ook tot een jaar of 4 in.

De Phil & Teds hebben wij met de mama mazzeldagen aangeschaft, scheelt toch weer 25% :)

Dank je wel, wij zijn altijd heel zuinig op onze spullen en het is inderdaad nog als nieuw. Heeft veelal in mijn auto gelegen, papa had zo een maclaren Quest in zijn auto voor bij de kinderboerderij en korte tripjes etc. Het is dus ook niet intensief gebruikt, maar toch wel fijn om het te hebben want als de kleine slaapt kan de buggy helemaal plat, zonnekap dicht en hij slaapt als een roos terwijl ik shop. Dat kan met de Quest weer niet, maar voor de korte tripjes is die weer snel en fijn.

Wat een lang verhaal he :)

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hoi Carolyn,

Oke dat is mooi, ik heb nu een buggy (koelstra) en dat duwt érg zwaar en mijn pleegkindje zit er ook niet zo lekker in.
    Ik ga je even pmen ;)

Deel Deze Pagina