gebootekaartje bij de drukker of via internet

Discussion in 'De babyuitzet' started by linda84, Sep 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Gisteren ben ik bij de drukker geweest om een geboorte kaartje uit te zoeken. We hebben een leuke gevonden. Maar ik wilde het prijsverschil weten met hetzelfde kaartje via internet. Via geboortekaartjes.nl scheelt het me 44 euro. Best veel geld. Alleen heb je ze wel later in huis denk ik omdat ze verstuurd moeten worden via tnt (en die komt bij ons pas rond 17.00)
    Wie heeft er ervaring met online geboortekaartjes bestellen ? Is het bevallen ?

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Is er niemand die zijn geboortekaartjes online heeft besteld ?

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    nooit online besteld.. maar als het 44 euro scheelt is snel verdient he... vond je het erg als het kaartje een dag later bij de mensen in de bus ligt??

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik zou het minder leuk vinden als het weekend er ook tussen zit. Mijn dochtertje werd om vrijdag geboren. Maandag middag om 17.00 hadden we de kaartjes en dinsdag hadden de mensen ze. Online zal ik dan pas maandag de gegevens door kunnen geven en gaan ze naar tnt. Die komt hier vaak pas laat in de middag dan kunnen ze straks pas woendag op de post. En is mijn kraamweek al bijna voorbij. Dus twijfel, twijfel....

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    ja dat snap ik wel linda

maar kan je t het weekend niet doorgeven dan???

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vriendin van me heeft het 2 jaar geleden gedaan, helaas ging dit helemaal mis en had ze na 2 weken de kaarten nog steeds niet in huis en is ze uit eindelijk maar naar een drukker in de buurt gegaan.

vind het zelf ook best wel riscant om ze via internet te bestellen, want hun moeten het opsturen en wie weet raakt het wel kwijt.

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Wendy nee je kan het niet in het weekend doorgeven.

Sonja jee dat is ook wat !

Ik zie net dat ik ook een kortingsnon van 15 euro heb. Dan scheelt het maar 29 euro. Ik denk dat ik dan maar voor de zekerheid ga. Dan betaal je ook pas bij het ophalen van de kaartjes en niet vooraf.

8. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Ik heb de geboortekaartjes van mijn zoontje wel via internet besteld. Is echt supergoed verlopen. Hij is op donderdagmiddag geboren. Mijn vriend heeft 's avonds nog een mail gestuurd met de aanvullende gegevens en daar vrijdagochtend nog even achteraan gebeld. Zaterdag hadden wij ze binnen om ze te versturen. Zij deden ook versturen als je dat graag had. Hoefde je alleen maar een excelsheetje te mailen met de juiste adressen.
    Was geboortjekaartjes.nl volgens mij (is al weer ff geleden, gaat zo snel, haha)

9. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij bestellen ze via de drukker.

we hadden aangegeven dat het via internet wel goedkoper was maar dat we het liever via hun deden.

de drukker gaf ons toen een korting van 10%.

nu moeten we alleen even wachten tot de kleine er is en dan kunnen we ze laten drukken

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Wij hebben het alle 2 de keren via de drukker gedaan.. Dit is ons heel erg goed bevallen.
    Kreeg er zelfs een leuk cadeautje bij ;)..
    Nu ik veel op bed moet liggen heb ik er ook even aan zitten te denken om via internet te bestellen omdat ik niet weet wanneer ik naar de drukker zou kunnen en de drukker vaak dicht is wanneer mijn man klaar is op zijn werk.
    Maar ik vind het toch wel eng hoor via internet...
    Ben er daarom nog niet helemaal uit ;)

11. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik heb het via internet gedaan. Via www.geboortekaartjes.nl. Jacob is op een zaterdag geboren. We hebben het maandag doorgegeven en dinsdag dus de kaarten in huis. De enveloppen krijg je van te voren dus die kun je al vast klaarmaken. Ik vond het super en zou het de volgende keer weer zo doen.

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Wup hoe laat kreeg je ze dan bezorgd ? Hier komen pakketjes met tnt meestal pas tussen 17.00 en 20.00.

13. Miemi2

Miemi2 Lid

Jun 25, 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het vorig jaar ook online gedaan via geboortepost.nl Ging helemaal prima! Wij hebben ze idd door hen laten versturen. Op de dag van de geboorte heb ik in het ziekenhuis op het ontwerp dat ik daarvoor al had gemaakt snel de gegevens (datum, tijd, gewicht) ingevoerd, het kaartje geupload, en de excelsheet met adressen geupload en volgens mij werden ze de volgende dag al bezorgd (wij hadden alles voor 14.00 besteld)!

14. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hier werden ze zo rond de middag bezorgd en konden ze dus nog de zelfde dag op de bus doen.

15. rinslll

rinslll Bekend lid

Jun 19, 2009
    624
    0
    0
    Wij hebben de proef via www.babyboefjes.nl, deze kregen we in pdf bestand gemaild of we accoord gingen en konden nog tig keer aanpassingen doen.
    En een proefkaartje (maar dan de standaard van de website) kregen we opgestuurd om te zien hoe deze irl was.
    Tot nu toe nette service, ook als je belt of mailt en t.z.t. hoeven we alleen de gegevens door te geven en dat is het dan.
    En we hebben 100 kaartjes voor 150 euro incl. drukkosten, enveloppen etc.

16. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij hebben de kaartjes ook via internet besteld. Bij Poobies.nl. Woensdagavond laat is onze kleine geboren. En diezelfde nacht heeft mijn man de kaartjes besteld. Deze hadden we vrijdag in huis en meteen op de bus gedaan. De enveloppen had ik al ruim tevoren geschreven. Zaterdag had iedereen dus het kaartje in de bus. Maar als het drukken een dag langer had geduurd, hadden de mensen de kaartjes pas maandag of dinsdag gekregen en dat had ik dan wel jammer gevonden.

17. Alita

Alita Niet meer actief

mm wij bij een drukker zou het ook niet via internet doen ik vindt persoonlijk contact hierbij toch wel erg belangrijk...

18. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Wij hadden de kaartjes via een drukker en dat is prima gegaan. Ons kaartje was een beetje lastig te drukken (zat een bobbeling in het kaartje) en toen kregen we nog een extra proef met een andere opstelling, heeft ie ff in de bus gedaan. Toen gebeld voor accoord en die midden heeft de drukker de kaartjes nog hier afgegeven. Zaterdag was ze geboren en die maandag erna hadden we alles in huis 's middags nadat ik maandagmorgen gebeld had. Volgende keer doe ik het ook weer zo.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,232
    7,278
    113
    Female
    Brabant
    Wij hebben het via een drukker gedaan hier en gaan het nu weer zo doen. Ik vind het gewoon veel prettiger. Voor de rest doe ik wel veel via internet ;).

Eva is op zondagavond 30 december geboren, mijn vriend heeft de volgende ochtend gebeld en kon ze een paar uur later ophalen. Wij hebben samen de kaartjes gevouwen en die middag nog op de bus gedaan (mijn vriend helemaal omrijden omdat het natuurlijk oudjaarsdag was en de bussen al geleegd waren, behalve bij het distributiecentrum ;)). Iedereen kreeg de kaartjes dus op 2 januari in de bus. Als je het via internet doet duurt het toch altijd weer 1 of 2 dagen langer, dat vind ik zelf een beetje jammer. En ik vind het fijn dat ik mijn geld nu aan de plaatselijke drukker uitgeef in plaats van 1 groot onbekend bedrijf en dat je er gewoon naartoe kunt om de kaartjes te halen en mocht er iets niet goed zijn.

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb het via internet gedaan, zondag bevallen maandag doorgegeven en dinsdag in huis. Omdat ik in het ziekenhuis lag konden ze dinsdags niet gelijk op de post, maar woensdags pas.

Share This Page