'k Las op de site van de Babydump dat je er nu een gratis bijpassende reistas krijgt bij aanschaf van een kinderwagen. Mijn kinderwagen is in bestelling, kan ik hier dan ook aanspraak op maken?
ja hoor, zelfs als je je kinderwagen al 4 maanden hebt krijg je die nog.. heb ik vorige keer ook gedaan, je hebt er recht op tot je uitgerekende datum
Haha... ja doen ze heel makkelijk. Ik kreeg de bugaboo bijpassende luiertas. Toen hoorde ik later dat sommigen hem hadden omgepraat tot de bugaboo voetenzak en dacht ik ; nee... dat wilde ik dan ook! Dus ik nog mail gestuurd en was geen probleem. Mocht het nog gewoon om komen ruilen. En dat terwijl alles al een poos in huis had en betaald. Goede service en erg klantvriendelijk!!
Oeww das een goeie. Wij hebben al een verzorgingstas gekocht dus hebben niks aan nog een tas, maar het zou mooi zijn als het verrekend kon worden met de voetenzak. Benieuwd of ze dat nog steeds doen. Zou mooi zijn!
ik heb net gemaild met babydump. ben benieuwd of wij er ook 1 krijgen. eind deze week kunnen wij onze mura 4 ophalen
Ow is dat zo? Dan moet ik er ook maar even aanspraak op maken.. Al hoewel onze kinderwagen staat al langer dan 4 maanden in de verpakking
ja hoor, dat is zo.. ik had alles in februari al besteld, en zelfs vorige week nog de textielcheque van 50 euro gekregen die je bij de babykamer kreeg terwijl ik mijn kamer al maanden heb.. alles geld tot aan de uitgerekende datum
Heb gemaild en kan idd de prijs laten verrekenen met de voetenzak. Aangezien de voetenzak voor de mura nogal duur is komt dit supergoed uit!! Die tas vind ik toch niet mooi van de mura en had er al 1 van de hema..
Toen ik mijn kinderwagen bij de babydump kocht kreeg je er een maxi cosi gratis bij. Echter vond ik die niet mooi en toen werd ook het bedrag van de gratis maxi cosi van degeen die ik wel mooi vond afgetrokken.. Vind het echt een super winkel
De maxicosi heb ik er ook bij maar heb ook een andere uitgezocht. 'k heb ze ook gemaild dus ben benieuwd!
ik heb gemaild en wij krijgen ook de tas !!!! dat scheelt weer. We hadden er nog geen. Ik kijk wel of ik hem gebruik. Misschien mag ik ook wel een andere uitzoeken die ik mooier vindt. Geen idee eigenlijk hoe die van de mura (maxi cosie ) eruit ziet. En anders zie ik wel wat ik er mee ga doen. Bedankt voor je topic.... zo zijn wij weer een tas rijker
Even een tip, kijk ook eens op www.babysale.nl als je je kinderwagen bij de babydump hebt besteld. Die van ons is er 10 euro goedkoper dus 'k ga de babydump maar weer even mailen
Ik denk dat m'n mail over de tas niet goed is gegaan. 'k Krijg nu net van m'n andere mailtje een bevestiging. Maar als ik het goed begrijp kun je dus ook een voetenzak ipv een tas krijgen? 'k Heb nl. al een tas dus dat is niet zo'n must.
helaas weer niet bij een bugaboo grrrrr koop je een van de duurste wagens en je krijgt er niets bij. Ik zag ook dat ze de prijs van de wagen van 775 naar 909 euro hebben gedaan. Poeh heb ik hem net op tijd besteld haha
Ja dat vind ik eigenlijk ook maar vreemd dat ze uitzonderingen maken.. gelukkig heb je wel op tijd besteld
Is op zich niet vreemd bepaalde merken waaronder de buggaboo en de stokke willen vaak niet mee doen met acties en hanteren ook vaste prijzen. Als een winkelier daarvan afwijkt hebben ze zelfs de kans dat ze het merk niet meer mogen verkopen. Dus dat is vaak de keuze van de fabrikant en niet van de winkel keten. on topic, misschien moet ik ook maar even vragen heb er ook pas mijn kinderwagen gekocht 8)