Surprise party

Discussie in 'Corona forum' gestart door Lavendel89, 17 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel89

    Lavendel89 Niet meer actief

    M’n man wordt 35 en ik was van plan een surprise party te organiseren. Nu door het hele Corona gebeuren, gaat dit natuurlijk niet meer lukken.

    Nu ben ik op zoek naar een alternatief om hem te verrassen met familie en vrienden. Hebben jullie leuke ideeën om er toch een leuke dag van te maken?
     
  2. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Is een drive by party een idee?
    Buiten een tafel opstellen met wat lekkers/taart; dat mensen lang kunnen rijden, cadeautje afgeven, taartje eten, praatje maken etc?
     
    Syane en Lavendel89 vinden dit leuk.
  3. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Thuis, in de tuin? Uiteraard 1,5 mtr afstand?
     
  4. Lavendel89

    Lavendel89 Niet meer actief

    We hebben een grote tuin, maar niet om 1,5 meter afstand te houden met 50 man. :) En iedereen na elkaar, vind ik gezien de adviezen ook niet gepast...
     
  5. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.414
    4.736
    113
    Een filmpje maken? Iedereen een boodschap laten opnemen en aan elkaar plakken. Hebben wij vorige week gedaan voor een vriendin en ze was er echt heel blij mee
     
  6. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Ik kreeg laatst een uitnodiging voor een drive-by party, voelt voor mij toch erg als een gelegenheid om toch alle kadootje in ontvangst te kunnen nemen. Want heel veel mensen hebben die uitnodiging gekregen en de drive-by party duurt een uur, dus dan sta je gewoon met de auto in een rij om je kadootje te kunnen afgeven, misschien niet zo bedoelt maar komt heel inhalig over, dus ik zou dat zelf nooit doen.
     
  7. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.461
    10.664
    113
    Dan zou je met tijden moeten werken. Anders werkt dat niet inderdaad.
    Je kunt het ook andersom doen. Dat je zelf een route gaat rijden langs de mensen die je graag wil zien op je verjaardag. Koelbox met drinken en wat lekkers mee. Krukjes mee om met zijn allen op afstand te kunnen zitten buiten.
     
    Ysabella, GossipGirlxoxo, Kasya en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Ook met tijden voelt het voor mij nog steeds als een soort audiëntie om je kadootje af te mogen geven
    Het omdraaien vind ik persoonlijk nog raarder.

    Ik zou gewoon kiezen om alleen de belangrijkste personen (denk aan ouders, beste vriend etc) uit te nodigen in de tuin op verschillende tijden, zodat je max 3 op bezoek hebt. Heb gewoon met hun gezellige quality time.
     
    WinterBird, Mississippi en Leni88 vinden dit leuk.
  9. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.461
    10.664
    113
    Het omdraaien hoeft niet raar te zijn. Bijv in ons geval zijn sommige mensen aan huis gekluisterd. Die kunnen dus niet makkelijk naar ons komen. Zeker nu niet omdat ze niet bij een ander in de auto mogen. En dan gaan we dus naar hen bijv bij zo’n gelegenheid als een verjaardag. En dan in de tuin met afstand een taartje eten en wat drinken.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.567
    7.392
    113
    Drive bij of zelf iedereen bij langs gaan, tja, ik vind het voor een kinderverjaardag niet raar, maar zou het zelf als volwassene geloof ik niet direct doen :)

    Dit zou ik dan inderdaad eerder doen ja!
    En dan evt. vragen of de anderen een videoboodschap in willen sturen.
     
    Syane vindt dit leuk.
  11. Emm27

    Emm27 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.809
    355
    83
    Ik zou thuis leuk versieren, een paar mensen op bezoek evt en savonds lekker wat eten bestellen (evt zonder kids).

    Overdag misschien een leuke boswandeling incl picknick.
     
  12. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Aangezien het om een volwassene gaat zou ik het helemaal niet vieren. Of gewoon heel klein. Maar hij kan ook best een x zonder een verjaardag vieren nu dat niet kan op de ‘normale’ manier toch?
    Voor kinderen vind ik het een ander verhaal, maar ook die vieren het momenteel vaak klein.
    Volgend jaar? Dan is het extra surprise :)
     
    WinterBird, Deedee91, Liekje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Idd voor kinderen is dat hartstikke leuk want ze kijken soms al maanden uit naar hun verjaardag. Voor een volwassene zou ik de verjaardag overslaan of in etappes enkele mensen uitnodigen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.987
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Mijn vriend is vandaag 35 geworden.

    Gisterenavond zijn mijn schoonouders op visite geweest. Vanochtend mijn ouders en straks komt zijn zusje met gezin langs. We hebben het dus mooi verdeeld en kunnen ons dus aan de regels houden. Normaal komen ook de beste vrienden een drankje doen maar dat doen we dit jaar ook niet. Volgend jaar zijn we 12.5 jaar samen dus dan geven wij een groot feest. Ook nog ter ere van onze verjaardagen. (Ik word over 6 weken 35 :confused:)

    Ik heb mijn vriend verrast met een extra cadeau.

    Een drive by zou ik persoonlijk ook niet doen. Als ik een uitnodiging voor een drive by zou krijgen zou ik niet weten wat ik daarvan moet vinden.

    En als je iedereen nou een persoonlijke foto (van jou vriend en diegene samen) met een leuke kaart of persoonlijke tekst laat opsturen?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.611
    3.859
    113
    Persoonlijk vind ik 35 ook niet zo heel bijzonder om een groot feest te geven, maar dat terzijde;).

    Ik zou denk ik (en dat kan natuurlijk ook als verrassing) de belangrijkste mensen om de beurt uitnodigen voor koffie met taart. Dus bijv ouders en broers/zussen. Evt beste vriend. En de mensen die wat verder weg staan gewoon overslaan dit jaar.
    Elk uur/anderhalf uur een ander gezelschap. Evt de dag afsluiten met een paar vrienden om te borrelen zonder eindtijd?
     
    GossipGirlxoxo en Lavendel89 vinden dit leuk.
  16. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.882
    113
    Vrouw
    2 weken geleden hebben wij m'n schoonzusje verrast. Door op 1 plek met alle auto's te verzamelen, daar snel de auto's te versieren en in 1 lange rij langs de jarige te rijden. De 1e auto had een muziek box, daar draaide we zachtjes wat muziek op. M'n schoonzusje was heel verrast en vond het ook super leuk!!
     
    Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Een digitale verjaardag. Kadotjes alvast in ontvangst nemen van iedereen en die op een tafel zetten thuis met wat versiering. Desnoods bij alle genodigden een gebakje langsbrengen met het verzoek een verjaardagsfilmpje te maken met verjaardagswensen en leuk verhaaltje over je band met de jarige. Uiteraard tijdens het taart eten en misschien een borrel erbij. Deze losse filmpjes plakken en op zijn verjaardag met een taartje laten kijken. En tijdens het uitpakken van de kadotjes ook weer filmen em die terug sturen naar de digitale gasten. Desnoods nog een drive by waarin iedereen voor de deur vanuit de (versierde auto's) 30x toetert en een liedje zingt voor hem.
     
    Syane vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Zo komt het op mij totaal niet over. Je ziet elkaar toch even, zingt evt een liedje, versiert je auto. Denk ook niet dat het om de kadotjes gaat maar om de oprechte interesse in de jarige.
     
    Syane vindt dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Zo hebben wij het gedaan met dochter. Leukste verjaardag ever! Ik heb de hele verjaardag bij mijn visite kunnen zitten en met ze kunnen kletsen ipv hele dag keuken en bediening.
     
    Nellie4, Mammavantwee en Syane vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ga je dan echt een jaar later op de uitnodiging voor jullie 12,5 jarig huwelijk zetten dat het tevens nog voor jullie 35e verjaardag was? :rolleyes:
     
    Valerie, Nellie4, olleke en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina