Hoi, Iemand leuke tips voor een jurk voor een bruiloft. Liefst met mouwtje en niet te kort. Ben niet zo heel goed in mezelf stylen en vaak positief jaloers hoe mooi andere dames eruit zien. Ik wil voor deze bruiloft ook eens een beetje leuk te voorschijn komen. Ik heb maat 36 maar niet de mooiste benen. Vandaar niet te kort. Budget liever niet meer dan 100 euro als dat haalbaar is. Thnx alvast voor mee denken
Als ik niet goed weet op welke site ik moet zoeken kijk ik nog wel eens op de site kleding.nl die heeft kleding staan van heel veel websites. Zie je dan een mooie jurk, dan kun je zo doorklikken naar de juiste site.
Bij Keesje (Insta) heeft hele mooie chique en betaalbare jurken. Ook zeker geschikt voor een bruiloft.
Ik kan altijd wel slagen bij zalando of aboutyou. Ik zie zo'n jurk voorbij komen. Hoj je van deze stijl
Freebird heeft heel veel mooie jurkjes. Verkopen ze ook wel op andere websites. vind zelf deze heel leuk voor een bruiloft met een mooi hakje. https://freebirdicons.com/products/blossom-ss-aqua-green-aqua-green
Ook Ik zag hem op amazon. Heel cheap dus geen idee wat voor kwaliteit het dan is. Maar zo'n soort jurk vind ik ook mooi. Zal even kijken of ik de site nog kan vinden Ik zag hem volgens mij op amazon staan. Hij was erg goedkoop, dus geen idee of hij er werkelijk zo uitziet. Zal kijken of ik link kan vinden.
Wat voor type bruiloft is het? Chique? Casual? Wij hebben binnenkort ook een bruiloft maar dat is niet de standaard chique locatie zeg maar. Ik vind de jurken van ladress heel erg mooi alleen zijn die ruim boven budget. Ze worden wel regelmatig op Vinted/ marktplaats aangeboden: Ik heb nu op de site van Otrium een jurkje van Pom Amsterdam gevonden die naar mijn zin is. Op die site kan je sowieso veel mooie jurken vinden met een hoge korting.
Ik ben zelf fan van de jurken van Miljuska , bij Wehkamp te koop. Alsnje een fysieke winkel zoekt kan in Bibliss in Gouda aanraden, zeer veel jurken maar niet heel standaard. En een zeer vriendelijke eigenaar die echt met je meedenkt.