Vraag over reden van verwijderen

Discussie in 'Over deze site' gestart door Agter, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Beste mensen van het beheer,

Het gebeurt steeds vaker dat er een topic verwijderd wordt.

Ik merk dat het topic kennelijk weg is doordat ik een error krijg. En vervolgens kan ik hier nalezen, doordat andere gebruikers eenzelfde melding krijgen en dit hier navragen, dat het topic niet meer bestaat.

Wat ik mis is de uitleg waarom het betreffende topic verwijderd is. Met meer uitleg en betere informatie waarom het topic verwijderd is, kunnen gebruikers er rekening mee houden bij het posten. Want kennelijk zijn er bepaalde regels overtreden. Tenminste dat denk ik dan.
    Maar het is mij helemaal niet duidelijk welke...

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dit vroeg ik me ook af. Ik kreeg net een PB dat mijn topic is verwijderd, maar welke regel overtreed ik dan precies? Misschien ook gewoon handig om te weten zodat zulke topics niet meer geopend worden e.d..

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Beste Agter,

Het betreffende topic is door ons verwijderd omdat wij het niet vinden passen bij het beeld wat wij met Zwangerschapspagina.nl willen uitstralen.

Regel 1.5 Berichten mogen geen grof taalgebruik of gewelddadige, aanstootgevende, kwetsende, discriminerende, racistische, seksueel geladen en/of beledigende inhoud bevatten.

Een afbeelding waar een vrouw plofkip wordt genoemd vinden wij kwetsend en onnodig. TempusFugit je gaf zelf in je bericht al aan dat het balanceert op de grens van "slechte humor" en "beledigend".

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja dat snap ik dan wel weer.
    Het is een pittig plaatje, maar het plaatje werd toch niet geplaatst met het doel om te beledigen?
    Meer om een discussie te beginnen over wat nu eigenlijk geaccepteerde humor is en wat eigenlijk over de scheef gaat toch? Uiteindelijk werd het een dik/dun discussie, maargoed.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Inderdaad Partyrocker. En dat beledigend/slechte humor was mijn persoonlijke mening. Maar goed, ik snap het wel. Opgehelderd. :)

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Dank jullie! Doen we deze dicht voor het overzicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina